اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - 06 October 2019
در نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی آنوگا کلن آلمان مطرح شد:
مدیر فدراسیون صنایع غذایی و نوشیدنی آلمان در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان در نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی آنوگا کلن آلمان با اظهار تمایل این کشور برای همکاری بیشتر با ایران در حوزه صنایع غذایی، از پیشنهادات طرف ایرانی در این زمینه نیز استقبال کرد.

تمایل آلمان برای همکاری با ایران در حوزه صنایع غذایی

به گزارش عصرپرس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در این دیدار از شرکت‌های آلمانی برای حضور در نمایشگاه‌های مواد غذایی ایران و تشکل‌های مرتبط دعوت کرد.

بهمن حسین‌زاده پیشنهاد برگزاری نمایشگاه اختصاصی ماشین آلات و تجهیزات صنایع غذایی آلمان در سایت نمایشگاهی ایران را نیز مطرح کرد.

اولیور کلش  مدیر فدراسیون صنایع غذایی و نوشیدنی آلمان نیز با اعلام اینکه این کشور به برخی محصولات غذایی و مواد اولیه ایران نیاز دارد، گفت: در این زمینه می توان ارزش افزوده بیشتر برای محصولات ایرانی قائل شد.

گفتنی است هیأت ایرانی متشکل از بهمن حسین‌زاده - مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران ، حسین پیرموذن عضو هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران، مهدی بابا کاظمی سرکنسول ایران در فرانکفورت و مرتضی دیلان مدیر بازاریابی و سرمایه گذاری و مدیر غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه جهانی آنوگا ۲۰۱۹ آلمان حضور یافتند.

نمایشگاه مواد غذایی آنوگا معتبرترین نمایشگاه مواد غذایی جهان است که سالانه در شهر کلن با حضور هزاران شرکت کننده از سراسر دنیا برگزار می شود. غرفه جمهوری اسلامی ایران نیز از ۹ دوره قبل در این نمایشگاه حضور یافته و میزبان شرکت های مواد غذایی ایرانی است.

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران به منظور تسهیل حضور این شرکت ها در نمایشگاه آنوگا فعالیت های اداری لازم را انجام داده و قرار است در جریان آنوگا جلسات B۲B با هدف عقد قرارداد بین شرکت های ایرانی و شرکت های خارجی و افزایش صادرات مواد غذایی برگزار شود.

نمایشگاه مواد غذایی آنوگا ۲۰۱۹ از دیروز ۵ اکتبر همزمان با ۱۳ مهر آغاز به کار کرده و تا ۹ اکتبر یعنی ۱۷ مهرماه ادامه خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: