اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - 06 October 2019
رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت مطرح کرد
دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت گفت: اگر بیمه ها بتوانند منابع مالی مورد نیاز را تامین کنند، علاقه مند هستند که خدمات پیشگیرانه و توانبخشی را تحت پوشش بیمه قرار دهند.

پوشش بیمه‌ای خدمات پیشگیرانه و توانبخشی به شرط تامین اعتبار

به گزارش عصرپرس: سید سجاد رضوی در گفتگو با وبدا، اظهار داشت: اگر بیمه ها بتوانند منابع مالی مورد نیاز را تامین کنند، علاقه مند هستند که خدمات پیشگیرانه و توانبخشی را تحت پوشش بیمه قرار دهند چون بازگشت منابع از محل تحت پوشش قرار دادن خدمات پیشگیری، بالا است.

وی با بیان اینکه در جلسه بعدی شورای عالی بیمه سلامت، تعرفه های پزشکی سال 99 مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: در حال حاضر کارهای کارشناسی تعرفه های پزشکی سال آینده در حال انجام است و مقرر شده که در صورت ترجمه کتاب تعرفه نسبی و عدم بار مالی، تعرفه های کتاب تعرفه نسبی خدمات، اجرا شود.

دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت با اشاره به مصوبه جلسه قبل شورای عالی بیمه در خصوص خدمات توانبخشی معلولان، گفت: به شرط تامین منابع سازمان برنامه و بودجه و بر اساس بسته خدمتی که از سوی معاونت درمان تعریف می شود، به معلولان خدمات توانبخشی ارائه می شود.

رضوی افزود: اگر بیمه ها بتوانند خدمات توانبخشی را تحت پوشش قرار دهند که البته وظیفه دولت نیز هست، می توان شاهد کاهش مشکلات درمانی در معلولان بود و پوشش خدمات توانبخشی، از صرف هزینه های سنگین درمانی برای بیمه ها، جلوگیری می کند.


نام:
ایمیل:
* نظر: