اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - 05 October 2019
فرمانده نیروی انتظامی
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در کنار نیروهای مسلح و مردم حافظ امنیت کشور است، امیدواریم بتوانیم در آینده بیشتر از گذشته، این خدمتگزار ی و ارادت به نظام و مردم را به اثبات برسانیم.

نیروی انتظامی در کنار نیروهای مسلح و مردم، حافظ امنیت کشوراست 

به گزارش عصرپرس، سردار حسین اشتری در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد،  ضمن درود بر روح بلند و ملکوتی شهدای انقلاب اسلامی، شهدای عرصه نظم و امنیت شهدای مدافع حرم و روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) و همچنین آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، گفت: هفته ناجا برای ارتباط بیشتر با مردم و همچنین معرفی فعالیت ها و خدمات رده های این نیرو و تجلیل از شهدای گرانقدر نیروی انتظامی است .

وی با اشاره به شعار هفته ناجا "پلیس هوشمند، امین مردم"، عنوان کرد: برای رسیدن به پلیس تراز جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب به مولفه هایی نیاز داریم که یکی از آنها هوشمندسازی پلیس است .

فرمانده نیروی انتظامی  با بیان اینکه پلیس هوشمند یعنی دقت بالاتر، سرعت بیشتر، اقتدار و اشراف بر مأموریت ها، تصریح کرد: پیشگیری از جرایم و مقابله مقتدرانه با هر گونه ناامنی نیز یکی دیگر از مولفه های این پلیس به شمار می آید.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه  برای رسیدن به یک مجموعه انتظامی هوشمند نیازمند فناوری های به روز هستیم ، تصریح کرد: در این راستا علاوه بر  ساختار و زیرساخت های مناسب، بایستی کارکنان توانمند و حرفه ای نیز داشته باشیم.عالی ترین مقام انتظامی کشور عنوان کرد: امروز به لطف الهی، نیروی انتظامی گام های خوبی برداشته است و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در هر دوره ای شکوفایی و رشد داشته که باید این تکامل را استمرار ببخشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز قدرتمندانه، مقتدرانه و با رأفت و مهربانی در خدمت مردم هستیم، مردمی که ولی نعمتان ما هستند، گفت: ناجا افتخار می کند که در اقصی نقاط کشور، شهرها و دورترین نقطه و هر جا که مردم هستند، در کنار آنها است.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ جان ، مال ، ناموس و آبروی مردم است، گفت: ناجا همچنین حافظ ارزش های انقلاب اسلامی، دینی و ملی این مرز و بوم است .

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امین مردم بودن یعنی مرجع و پناهگاه مردم باشیم، گفت: امروز مردم ما ثابت کرده اند که در تمام عرصه ها حضور هوشمندانه دارند و در دفاع از کشور، ارزش های انقلاب اسلامی، حمایت از رهبری، ارکان اصلی نظام و نیز در پشتیبانی از ناجا هم نشان داده اند کنار فرزندان خود هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه افتخار ما است که خدمتگزارخوبی برای مردم باشیم، بیان کرد: امروز ، امنیت ایران یک امنیت باثبات و مثال زدنی است؛ دشمنان سرتاپا مسلح و قسم خورده انقلاب قبول دارند که کشور اسلامی ما مقتدرانه و هوشمندانه اهداف خود را در سایه تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا به پیش می برند.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای عزیز و بزرگوار ناجا و همچنین دعای مادران و خانواده های عزیز آنها و هدایت های مقام معظم رهبری، توانسته ایم به دنیا و کشورهای مستکبرجهانی اقتدار خود را ثابت کنیم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار نیروهای مسلح و مردم حافظ امنیت کشور است؛ امیدواریم بتوانیم در آینده بیشتر از گذشته این خدمتگزاری و ارادت به نظام و مردم را به اثبات برسانیم.

این مقام عالی انتظامی ادامه داد: با داشتن نیروهای خدوم و ایثارگر، به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) "مجاهدان فی سبیل الله" می توانیم قله های بلند را فتح و راه های نرفته را با تدبیر و عقلانیت بیشتر طی کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با لطف و عنایت الهی و همت همه همکاران این راه را به خوبی دنبال کنیم؛ ان شاءالله در سالی که در آن هستیم بتوانیم بخشی از نیازمندی های کارکنان را مرتفع کنیم و به خدماتی که لازم است، اهتمام بیشتر داشته باشیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: امروز نیروهای خدوم نیروی انتظامی بدون هیچ چشم داشتی، با مناعت طبع، بزرگواری و عشق به ارزش های شهدا وظایف خود را به خوبی انجام می دهند اما ما هم وظیفه داریم در کنار دیگر دستگاه های مسئول، نیروی انتظامی را از نظر مادی و معنوی حمایت  کرده و طی سه سال آینده بخشی از خدمات درونی را به کارکنان ارائه دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: خدا را شاکریم که به ما توفیق داد خدمتگزاری برای مردم و سربازی برای ولایت باشیم.

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: