اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - 05 October 2019
در بزرگراه شهید محلاتی تهران؛
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: سقوط جرثقیل سنگین در بزرگراه شهید محلاتی تهران موجب مرگ ۳ تن شد.

مرگ ۳ تن براثر سقوط جرثقیل سنگین

به گزارش عصرپرس جلال ملکی افزود: ساعت ۱۲ و ۱۹ دقیقه ظهر امروز خبر سقوط جرثقیل سنگین در بزرگراه شهید محلاتی تهران بر روی خودرو گزارش شد که ماموران چند ایستگاه آتش نشانی را اعزام کردیم. وی گفت: جرثقیل در بزرگراه شهید محلاتی بر روی تاکسی سقوط کرده بود که راننده تاکسی، سالم خارج شد، اما سه عابر فوت کردند و سه نفر هم مصدوم شدند.

سرپرست دادسرای جنایی در محل واژگونی یک جرثقیل در بزرگراه شهید محلاتی حضور یافت.  قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی گفت: بر اساس آمار تاکنون دست کم سه نفر کشته و سه نفر مجروح شده‌اند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از استقرار تیم پزشکی قانونی استان تهران در محل واژگونی جرثقیل در بزرگراه شهید محلاتی خبر داد.

​مهدی فروزش با اشاره به حادثه سقوط جرثقیل در بزرگراه شهید محلاتی افزود ​: همکاران با حضور در محل حادثه و بازدید از صحنه جرم و بررسی ابعاد علمی موضوع، اجساد را منتقل کردند.

وی گفت​: اجساد در مرکز تشخیصی آزمایشگاهی استان تهران واقع در کهریزک است که پس از مراحل معاینه و کالبدگشایی و در صورت لزوم انجام آزمایش های تخصصی ، علت فوت تبیین و اجساد به بستگان تحویل خواهد شد.

به گزارش صدا و سیما، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران افزود​: همچنین چهار نفر در این حادثه مصدوم شدند که کارهای درمانی انجام شده است و برای تعیین میزان و شدت جراحات وارده به پزشکی قانونی استان تهران معرفی خواهند شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: