اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - 01 October 2019
مدیرعامل آبفای کشور:
مدیرعامل آبفای کشور با اشاره به اینکه درصددیم بازار مناسبی را برای تولیدکنندگان صنعت آب و فاضلاب فراهم کنیم، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی در تلاشیم با استفاده از اوراق قرضه و سایر روش‌ها به شیوه‌ای عمل کنیم که خطوط تولید این شرکت‌ها همچنان به خوبی بچرخد.

درصددایجاد بازارمناسب برای تولیدکنندگان صنعت آب و فاضلاب هستیم

به گزارش عصرپرس، حمیدرضا جانباز در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران، با تاکید بر اینکه شرکت مهندسی آبفای کشور از سال‌های گذشته موضوع بومی‌سازی تولید داخل را در دستور کار قرار داده است، عنوان کرد: روند برگزاری هرساله این نمایشگاه حاکی از آن است که ابتکارات صنعت آب و فاضلاب در تولید داخل هم اکنون به ثمر نشسته و بخش زیادی از نیازمندی‌های بخش آب کشور توسط متخصصان داخلی تولید می‌شود و تنها به طور جزئی در بخش مدیریت مدیریت لجن حوزه فاضلاب متکی به تکنولوژی خارج از کشور هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور تاکید کرد: در دو سال گذشته شاهد حضور شرکت‌های در زمینه تولید تصفیه‌ خانه‌های پکیج کوچک با راندمان بسیار بالا و حضور این تجهیزات در داخل کشور بوده‌ایم ولی امسال تمامی این موارد تولید داخل شده و فرصت بسیار مناسبی را برای کشور به وجود آورده است.

جانباز با اشاره به اینکه در تلاش برای تحقق شعار سال و مسئله مهم رونق تولید هستیم، ادامه داد: درصددیم بازار مناسبی را برای تولیدکنندگان این بخش فراهم کنیم. البته در این میان مشکلات اقتصادی نیز در کشور وجود دارد ولی تلاش خواهیم کرد با استفاده از اوراق قرضه و سایر روش‌ها به شیوه‌ای عمل کنیم که خطوط تولید این شرکت‌ها اعم از مجموعه‌های دانش بنیان و سایر شرکت‌های داخلی همچنان به خوبی بچرخد.

 

 


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: