اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - 01 October 2019
در پی اجرای طرح رعد ۲۹ پلیس پیشگیری تهران
دادستان تهران گفت: امنیت عمومی مردم خط قرمز ما در مجموعه قضایی و پلیس است. ایجاد امنیت و ثبات آرامش برای شهروندان برای ما در اولویت قرار دارد.

امنیت عمومی مردم، خط قرمز دستگاه قضایی است

 به گزارش عصرپرس، علی القاصی مهر با اشاره به اجرای طرح رعد ۲۹ پلیس پیشگیری تهران بابیان اینکه امنیت عمومی مردم خط قرمز ما در مجموعه قضایی و پلیس است، اظهار کرد:یکی از رویکرد‌های دستگاه قضایی برخورد قاطع، سریع و بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت عمومی مردم و کسانی است که با دستبرد زدن به اموال مردم امنیت آنان را به مخاطره می‌اندازند.

دادستان تهران افزود: دستور لازم برای شناسایی و دستگیری سارقان و مخلان نظام و امنیت صادر شده و به صورت مستمر در دستور کار قضایی است.

القاصی مهر گفت: در دادسرا‌ها شعب ویژه رسیدگی سریع و خارج از نوبت تشکیل شده است که در کوتاه‌ترین زمان به موارد اتهامی سارقان و مخلان امنیت رسیدگی شود.

وی هشدار داد: کسانی که سابقه دار هستند و دستگیر می‌شوند باید تمام مجازات خود را به طور کامل بکشند و از هیچ تخفیف قانونی و مرخصی برخوردار نخواهند شد.

دادستان تهران گفت: کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند دستگاه قضایی هیچ ملاحظه‌ای نخواهد کرد.

القاصی مهر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره سرقت از منزل یکی از نمایندگان مجلس افزود: این موضوع در حد گزارش است و در حال بررسی هستیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: