اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - 30 September 2019
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش صنعتگران بخش آب و فاضلاب کشور به این توان و قابلیت دست پیدا کرده‌ایم که محصولات و تکنولوژی خود را به سایر کشورهای دنیا عرضه کنیم.

نمایشگاه آبفا راه ارتباطی میان شرکت‌های داخلی و خارجی است

به گزارش عصرپرس، سید ابوالفضل موسوی بیوکی در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران، با اشاره به اینکه این رویداد بین‌المللی حاکی از توان و قدرت فنی بالای صنعت آبفای ایران، گفت: دستاوردهای ارائه شده در نمایشگاه پانزدهم حاکی از آن است که شرکت‌های داخلی در شرایط تحریم می‌توانند بخش اعظمی از نیازهای صنعت آب و فاضلاب کشور را تولید کنند.

وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه بازار مناسبی برای توسعه صنعت آب و فاضلاب کشور خواهد بود، عنوان کرد: با تلاش صنعتگران بخش آب کشور به این توان و قابلیت دست پیدا کرده‌ایم که محصولات و تکنولوژی خود را به سایر کشورهای دنیا عرضه کنیم.

موسوی بیوکی با اشاره به حضور کشورهای همچون ایتالیا، آلمان، چین  مجارستان در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب ایران، گفت: این نمایشگاه راه ارتباطی بسیار مناسبی را به منظور ارتباط بیشتر شرکت‌های داخلی و خارجی برقرار می‌کند.

به گزارش عصرپرس،نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب از امروز(دوشنبه) تا پنجشنبه یازدهم مهرماه از ساعت 9 تا 17 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: