اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - 30 September 2019
از 13 مهر اکران می شود
مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از نمایش آثار برگزیده کودکان تهرانی در مسابقه نقاشی «شهری که من دوست دارم» در سازه ها و فضاهای تبلیغاتی پایتخت خبر داد.

نقاشی کودکان تهرانی در سطح شهر

به گزارش عصرپرس به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، مجتبی دانشور با بیان این مطلب افزود: برای نخستین بار یک رویداد فرهنگی- آموزشی مرتبط با کودکان و نوجوانان در مقیاس شهر تهران اکران می شود و امیدواریم با نمایش آثار نقاشی کودکان با موضوع «شهری که من دوست دارم»، رویاها و آرزوهای کودکانمان را محقق کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: نخستین دوره مسابقه نقاشی کودکان تهران برای 11 گروه سنی 4 تا 14 سال برگزار شد که به دنبال استقبال خوب کودکان و نوجوانان، بیش از 9 هزار و 400 اثر به داوری این دوره از مسابقات راه پیدا کرد.

به گفته مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، آثار ارسالی در دو مرحله توسط هیات انتخاب و هیات داوری مورد ارزیابی نهایی قرار گرفت و 140 اثر جهت حضور در نمایشگاه شهری این مسابقه انتخاب شد.

وی ادامه داد: علاوه بر اکران آثار برگزیده از طریق سازه های تبلیغاتی سطح شهر تهران، نمایشگاهی از آثار منتخب نیز از تاریخ 13 تا 18 مهر در گالری صبا فرهنگستان هنر برپا خواهد شد که بازدید آن برای عموم شهروندان رایگان است.


نام:
ایمیل:
* نظر: