اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - 28 September 2019
با شعار «آینده را باید ساخت»؛
پوستر هفته ملی و روز جهانی کودک سال ۱۳۹۸ با شعار «آینده را باید ساخت» طراحی و منتشر شد.

پوستر هفته ملی کودک منتشر شد

به گزارش عصرپرس از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محسن میرزایی طراح و گرافیست، این پوستر را با توجه به شعار این هفته طراحی کرده است، شعاری که سال گذشته برای هفته ملی کودک انتخاب شده بود و امسال نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر همین اساس، پوستر طراحی شده، یک دختر و پسر را نشان می‌دهد که در فضایی رویاپردازانه در اتاق‌شان و در درون قایقی کاغذی بازی می‌کنند در حالی که اسباب‌بازی‌های‌شان در دستان آن‌ها قرار گرفته است.

این اسباب‌بازی‌ها و عناصر درون پوستر، در کنار استفاده از رنگ‌های شاد و ملایم فضای جذابی را به نمایش گذاشته است که حس امید، طراوت و انرژی را به مخاطب القاء و در عین حال بر اهمیت بازی و تخیل‌ در زندگی و آینده کودکان تاکید می‌کند.

در همین حال «شعار آینده را باید ساخت» امسال نیز بار دیگر از سوی اعضای شورای سیاست‌گذاری به‌عنوان شعار هفته ملی کودک انتخاب شد تا امید به آینده‌ای روشن برای کودکان ایران به عنوان نگاهی راهبردی همواره مورد توجه دست‌اندرکاران این حوزه قرار بگیرد.

برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۸ روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر در تهران و سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: