اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - 23 September 2019
در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست صورت گرفت:
قرارداد توسعه فناوری پلی‌اتیلن ترفتالات در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست بین شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و پتروشیمی شهیدتندگویان امضا شد.

امضای قرارداد توسعه فناوری پلی‌اتیلن ترفتالاتبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، قرارداد توسعه فناوری پلیاتیلن ترفتالات روز دوشنبه (یکم مهرماه) در حاشیه دومین روز از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست میان علی پژوهان، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و سیدرضا قاسمی شهری مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان امضا شد.

علی محمد بساق‌زاده مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی، گفت: پتروشیمی شهید تندگویان به دلیل تولید محصولات ویژه، اهمیت ویژه‌ای در صنعت پتروشیمی کشور دارد و محصولات تولیدی این شرکت منحصربه‌فرد است.

وی افزود: پارسال شرکت پتروشیمی شهید تندگویان همه محصولات خود را به دلیل نیاز کشور در داخل عرضه کرد و اکنون نیز با توجه به افزایش ظرفیت در حال برنامه‌ریزی برای صادرات است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به ضرورت افزایش تنوع تولید، کیفیت و حجم تولید این مجتمع، گفت: با استفاده از فناوری‌های نو جهان ضرورت دارد تا واحدهای پتروشیمی تندگویان بهینه‌سازی شوند و این قرارداد نیز با این هدف امضا شد.

 امضای توافقنامه همکاری بین شرکت پژوهش وفناوری پتروشیمی و شرکت پتروشیمی تبریز

به گزارش عصرپرس، در دومین روز نمایشگاه ایران‌پلاست، توافقنامه همکاری در زمینه دانش فنی واحد تولید پلی اتیلن سنگین فی مابین شرکت پژوهش وفناوری پتروشیمی و شرکت پتروشیمی تبریز به امضا رسید.

مراسم امضای این تفاهمنامه در راستای تولید ۳۱۰ هزارتن پلی اتیلن سنگین با حضور بهزاد محمدی معاون وزیر نفت انجام شد.

امضای قرارداد توسعه فناوری پلی‌اتیلن ترفتالات



خبرنگار: پروین مرادی

نام:
ایمیل:
* نظر: