اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - 22 September 2019
وزیر نیرو؛
وزیر نیرو در مراسم روز شکوفه‌ها با اشاره به اینکه از ابتدای مهرماه قبوض کاغذی برق در سراسر کشور حذف خواهد شد، گفت: امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، از محل منابع مالی صرفه‌جویی شده این طرح 100 هزار بسته آموزشی در میان دانش‌آموزان مناطق محروم کشور توزیع می‌شود.

تهیه وسایل آموزشی ۱۰۰ هزار دانش‌آموز از محل حذف قبوض کاغذی

به گزارش عصرپرس از وزارت نیرو، رضا اردکانیان صبح امروز همزمان با برگزاری مراسم روز شکوفه‌ها در کشور، ضمن حضور در مدرسه دخترانه ابتدایی شهید وصال منطقه کن و سولقان خطاب به دانش آموزان حاضر در این مراسم، گفت: شما می‌توانید با مصرف صحیح آب و برق در کشور همیاران آب و انرژی باشید و زمینه استفاده سایر دانش‌آموزان مناطق خشک و کم آب کشور از این دو کالای حیاتی و مهم را فراهم کنید.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای مهرماه قبوض کاغذی برق در سراسر کشور حذف خواهد شد، ادامه داد: اجرای این طرح مانع از قطع 12 هزار درخت در سال به منظور چاپ قبوض کاغذی برق خواهد شد.

اردکانیان در پایان تاکید کرد: امیدواریم با توجه دولت به آموزش و پرورش بتوانیم بیش از پیش امکانات مناسبی را برای این بخش فراهم کنیم تا شرایط آموزش و پرورش ما به گونه‌ای باشد که دانش‌آموزان به عنوان اصلی‌ترین سرمایه‌های کشور در بهترین شرایط آموزشی به سر ببرند تا چرخه‌های توسعه و مدیریت کشور در آینده به دست آنان به گردش در آید.


نام:
ایمیل:
* نظر: