اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - 21 September 2019
فرمانده نیروی دریایی ارتش اعلام کرد:
فرمانده نیروی دریایی ارتش اعلام کرد: فردا، رژه دریایی یگان‌های سطحی – زیر سطحی و پروازی نیرو‌های مسلح در آب‌های خلیج فارس برگزار می‌شود.

برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در خلیج فارسبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، امیر دریادار حسین خانزادیفرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس، گفت: این رژه صبح فردا با ترکیب یگان‌های سطحی،زیر سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش و نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج فارس برگزار می‌شود.

امیر دریادار خانزادی افزود: در این رژه بخشی از تسلیحات و تجهیزات ساخت صنایع دریایی و وزارت دفاع هم به نمایش گذاشته می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، گفت: درطراحی رژه حضور قدرتمند ناوشکن‌ها،ناو‌ها و ناوچه‌های موشک انداز در سطح و زیردریایی‌های کلاس طارق و غدیر در زیر سطح و یگان‌های پروازی تهاجمی بعنوان پشتیبانان هوایی مراسم پیش بینی شده است.

امیر دریا دار خانزادی ضمن بازدید از نیرو‌های عمل کننده در رژه دریایی در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش گفت: فردا شناور‌های تندروی سپاه و شناور‌های ویژه با قدرت ماندگاری بلند مدت در دریا و شناور‌های صیادی مردمی در ترکیب رژه حضور دارند.

به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش هدف از برگزاری رژه دریایی آمادگی نیرو‌ها، نمایش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و پیام صلح و دوستی به کشور‌های همسایه است.

امیر دریا دار خانزادی گفت: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین سطح ممکن است و نیرو‌های سه گانه ارتش و سپاه آماده دفاع از مرز‌های دریایی کشور هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: در صورت اشتباه محاسباتی دشمنان و هر گونه تهاجمی نیروی دریایی ارتش در کنار دیگر نیرو‌های مسلح در کمترین زمان کوبنده‌ترین عکس العمل ممکن را نشان خواهند داد.

هر ساله در صبح روز سی و یکم شهریور و در آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیرو‌های مسلح و انتظامی مستقر در هرمزگان در ساحل بندرعباس و رژه مشترک دریایی ارتش و سپاه در آب‌های خلج فارس برگزار می‌شود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: