اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - 21 September 2019
معاون وزیر نیرو خبر داد:
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو گفت: شیوه‌نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی در وزارت نیرو به شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه ابلاغ شد.

اعطای تسهیلات وزارت نیرو به اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در صنعت آب و برقبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، محمدصالح اولیا معاون وزیر نیرو با بیان این مطلب افزود: این شیوه‌نامه در راستای اجرای تفاهم‌نامه وزارتخانه‌های نیرو و علوم به منظور آشنایی عمیق اعضای هیئت علمی با نیازها و مشکلات پیش‌روی صنعت آب و برق و همچنین تعریف، تجزیه و تحلیل مسئله بر اساس نیازهای موجود وزارت نیرو تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه در ادامه این طرح امکان تعریف پروژه‌های تحقیقاتی و یا انجام پایان‌ نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا وجود خواهد داشت، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اساتید بایستی طی این مدت حضور تمام وقت در محل کار خود داشته باشند تا بر اساس مطالعات صورت گرفته شناخت خوبی از وضعیت موجود صنعت آب و برق کسب و نهایتا گزارشی تهیه و آن در اختیار دانشگاه و شرکت مربوطه قرار دهند.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو تاکید کرد: در راستای اجرای این شیوه‌نامه امکان پرداخت حداکثر معادل حقوق اعضای هیئت علمی علاوه بر حقوق و مزایای پرداختی توسط دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی پیش‌بینی شده است.

اولیا ادامه داد: در این راستا هر یک از اعضای هیئت علمی علاقه‌مند به انجام فرصت مطالعاتی در صنعت آب و برق می‌توانند پس از امضای توافقنامه بین دانشگاه یا موسسه پژوهشی خود با یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو شامل: شرکت‌های مادرتخصصی و همچنین شرکت‌های آب‌ منطقه‌ای، برق‌ منطقه‌ای، توزیع برق، آب و فاضلاب و تولید برق فرصت مطالعاتی خود را در این شرکت‌ها گذرانده و از تسهیلات و مزایای آن برخوردار شوند.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت نیرو به نشانی http://trt.moe.gov.ir مراجعه کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: