اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - 17 September 2019
رئیس پلیس پیشگیری ناجا نقش هنر و رسانه را در شناساندن رسالت پلیس به آحاد جامعه بسیار ارزشمند توصیف کرد و هنرمندان را مبلغان فرهنگی و همیاران پلیس در تولید نظم و امنیت پایدار دانست.

نقش رسانه و تولیدات هنری در ارتقاء ضریب امنیتی جامعه

به گزارش عصرپرس، سردار "محمد شرفی" طی دیدار با گروه تولید و کارگردانی تله فیلم تلویزیونی که در خصوص ماموریت های پلیس پیشگیری در امر مبارزه با مواد مخدر در دست تولید است، گفت: رسانه و تولیدات هنری نقش بسیار مهمی در ارتقاء ضریب امنیتی کشور دارند.

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي تلاش مي‌كند با ارائه خدمات مطلوب، رضايت مردم را جلب کند، ادامه داد: پاسخگويي به مطالبات مردم در اولويت ماموريت‌هاي نيروي انتظامي است و این ماموريت‌ها بر پايه همكاري و مشاركت مردم پايه گذاري و طرح ريزي مي شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: تولیدات هنری مرتبط و توجه رسانه‌ها به مقوله‌ آسیب‌های اجتماعی، به شیوه نامحسوس و غیر مستقیم و همچنین در حوزه اطلاع رسانی و پیشگیری از این آسیب‌ها، می‌تواند برای شهروندان بسیار یاری‌رسان باشد.

وی افزود: وضعیت کنونی آسیب‌های اجتماعی در رسانه‌ها و تولیدات هنری کشور نشان می‌دهد با توجه به ظرفیت های موجود هنوز جای کار بسیاری در این حوزه وجود دارد و این مقوله باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار شرفی تصریح کرد: پلیس پیشگیری در راستای افزایش مشارکت های مردمی در تامین امنیتی پایدار، تعامل با سازمان های دیگر را در راس برنامه های خود قرار داده و از ظرفیت های گوناگون آنها همچون تولید فیلم و سریال با رویکرد شناساندن اقدامات پلیس به مردم در ارتقاء امنیت استفاده خواهد کرد.


برچسب ها
ناجا ، نقش رسانه
نام:
ایمیل:
* نظر: