اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - 17 September 2019
نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان تاکیدکرد:
نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان نیروی انتظامی را چشم بیدار جامعه دانست و گفت: مرزباني بايد با تمام قوا در مقابل مفسداني که مي‌خواهند امنيت مرزهاي جمهوري اسلامي ايران را به خطر بيندازند، بایستد و برخورد جدي داشته باشد.

برخورد جدی مرزبانی با مفسدان اقتصادی

به گزارش عصرپرس از پايگاه خبری پلیس، حجت الاسلام محمد عبادي زاده در ديدار با مرزبانان استان هرمزگان گفت: امنيت، جز با قانون مداري حاصل نمي شود و همه ما بايد با رعايت قوانين مربوطه در امنيت پايدار نقش خود را به درستی ايفا کنيم و تعامل و همکاري مردم با مرزباني، علاوه بر کمک به ارتقاء امنيت، موجب توسعه اقتصادي منطقه نيز خواهد شد.

وی افزود: وجب به وجب خاک اين منطقه آغشته به خون شهدايي است که عزت و سربلندي را براي ما به ارمغان آوردند؛ شهدا نماد و چراغ هاي فروزاني هستند که راه را براي ما روشن مي کنند و ما مديون آنان هستيم.

نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان امنيت‌آفرينان جامعه را نيروهاي نظامي، انتظامي و مرزبانی دانست و افزود: مرزباني بايد با تمام قوا در مقابل مفسداني که مي‌خواهند امنيت مرزهاي جمهوري اسلامي ايران را به خطر بيندازند، بايستد و با آن ها برخورد جدي داشته باشد.

حجت الاسلام عبادی زاده نيروي انتظامي را چشم بيدار نظام دانست و خاطرنشان کرد: مرزباني بايد ناامن کنندگان مرزها را شناسايي و با آنها برخورد کند چراکه آنها جامعه را با ورود کالاي قاچاق، مواد مخدر و ... به فساد و تباهي مي‌کشانند.#


نام:
ایمیل:
* نظر: