اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - 16 September 2019
با حضور معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي؛
همزمان با سفر معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي به استان لرستان، خط 63 كيلوولت انتقال برق گرين – نورآباد افتتاح و کلنگ آغاز عملیات اجرایی پست برق نورآباد در این استان به زمین زده شد.

خط انتقال برق گرين – نورآباد لرستان افتتاح شد

به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، همايون حائري در آیین افتتاح این پروژه‌ها که با حضور مسئولان استانی و نمايندگان مردم لرستان در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، گفت: در شهرستان دلفان و سلسله با افتتاح خط 63 کیلوولت گرین - نورآباد و همچنین احداث پست نورآباد2 امکان تامین چهار برابر ظرفیت برق منطقه فراهم می‌شود.

وی با اشاره به آسیب‌هایی که سیل به مردم و تاسیسات برق در این استان وارد کرده است، افزود: با تلاش کارکنان صنعت برق باختر و توزیع لرستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن توانستیم خدمات‌رسانی به مردم را در زمینه ارائه برق مطمئن انجام دهیم.

معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي ادامه داد: مدیریت مصرف انرژی برق در کنار توسعه زیرساخت‌های این صنعت دو بازوی پر توان این صنعت عظیم محسوب می‌شوند که امروز 45 میلیارد تومان پروژه‌های انتقال و فوق توزیع و 13میلیارد تومان پروژه‌های توزیع را برای رفاه و خدمت‌رسانی به مردم شهرستان‌های دلفان و سلسله به بهره‌برداری رسید.

"فرهاد شبيهي" مديرعامل شركت برق منطقه‌اي باختر نیز گفت: با توجه به رشد بار شهرستان نورآباد تا افق 1405 به ميزان 49 مگاوات و در راستاي توسعه صنعت در اين شهرستان احداث پست نورآباد2 جهت تامين بار مورد نياز مشتركان در دستور كار برق منطقه‌اي باختر قرار گرفته است.

وی افزود: در شهرستان نورآباد با اعتباري بالغ بر 150 ميليارد ريال 50 كيلومتر مدار خط به طول خطوط شهرستان افزوده شده است.

مديرعامل شركت برق منطقه‌اي باختر با اشاره به پروژه‌هاي آماده كلنگ‌زني در شهرستان نورآباد افزود: پست 63.20 كيلوولت نورآباد2 در شهرستان نورآباد دارای 30 مگاولت آمپر ظرفيت و 6 فيدر خروجي 20 كيلوولت است كه با افتتاح اين پروژه 30 مگاولت آمپر با ارزش 290 ميليارد ريال به ظرفیت ایستگاه‌های برق افزوده خواهد شد.

شبيهي اضافه کرد: به‌منظور بهبود ولتاژ شبكه فوق توزيع با لحاظ تغذيه پست‌هاي فوق توزيع نورآباد از پست انتقال گرين و افزايش قابليت اطمينان شبكه و همچنين بهبود كيفيت برق احداث خطوط دو مداره 63 كيلوولت گرين- نورآباد در دستور كار قرار گرفت.

وي افزود: احداث پست 63.20 كيلوولت نورآباد2 موجب تعديل بار پست نورآباد 1، ظرفيت‌سازي مناسب براي مشتركان و افزايش قابليت اطمينان شبكه مي‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: