اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - 14 September 2019
نتایج انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 98 اعلام شد و داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org با درج کد ملی و کد دسترسی کارنامه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش عصرپرس، پذیرفته شدگان این دوره می‌توانند جهت اطلاع از زمان و نحوه مراجعه به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش به اطلاعیه ای که در سامانه   sanjesh.iau.ir قرار گرفته است مراجعه نمایند .

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی همچنین راهنمای پذیرفته شدگان نهایی رشته های با آزمون مقاطع کارشناسی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و دکترای حرفه ای سال ۹۸ این دانشگاه را منتشر کرد.

پذیرفته شدگان همـه رشـته‌هـا باید شخصاً دریکی از روزهای دوشنبه و سه شـنبه ۲۵ و ۲۶ شــهریورماه ۹۸ با در دست داشتن مدارک لازم جهـت ثبت نام بـه واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتـی مرکـز سـنجش و پــذیرش دانشــگاه بــه آدرس https://sanjesh.iau.ir/ و همچنین سامانه دانشگاه آزاد اسـلامی بـه آدرس https://www.iau.ac.ir/ درج شده است مراجعه نمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر: