اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - 11 September 2019
معاون آبفای کشور خبر داد:
معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به آغاز حذف قبوض کاغذی آب در برخی از مناطق کشور، گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته این طرح تا پایان دولت دوازدهم به طور کامل اجرا خواهد شد.

حذف قبوض کاغذی آب تا پایان دولت دوازدهم

به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، حمیدرضا کشفی با تاکید بر اینکه حذف قبوض کاغذی آب در راستای سیاست‌های دولت الکترونیک در دستور کار گرفته است، گفت: در حال حاضر پایلوت اجرای این طرح در چندین شهر از جمله لرستان، اصفهان، آذربایجان‌غربی و بندرعباس آغاز شده است و پس از ارزیابی نتایج، این برنامه به سایر مناطق کشور نیز تعیم داده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر زیرساخت اجرای این برنامه کاملا شده است، ادامه داد:هزینه آب‌بهای برخی از مشترکان به دلیل تعرفه غیرواقعی آب به میزانی اندک است که چاپ قبض کاغذی حتی به صرفه هم نیست.

کشفی تاکید کرد: در حال حاضر تعداد مشترکان آب شهری و روستایی کشور از مرز 23 میلیون مشترک گذشته است و سالانه تعداد بسیار زیادی قبض کاغذی میان این تعداد مشترک توزیع می‌شود که در صورت اجرای کامل این برنامه شاهد ثمراث زیست‌محیطی و اقتصادی فراوانی خواهیم بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: