اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - 05 September 2019
وزیر دفاع تاکید کرد:
وزیر دفاع و نیروهای مسلح کشور با تاکید بر این که بارها مواضع شفاف دفاعی خود را به گوش جهانیان رسانده ایم، گفت: با صدای رسا در کنفرانس امنیتی اخیر مسکو اعلام کردیم هرگز زیر بار زور و ذلت نخواهیم رفت و برای دفاع از حق حیاتی ملت شریف ایران اسلامی از تمامی ابزارهای مشروع خود با قدرت استفاده خواهیم کرد.

اولویت وزارت دفاع حفظ و صیانت از سرمایه های انسانی خود است

به گزارش عصرپرس از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدا.. الحسین(ع)  با اشاره به جایگاه حساس وزرات دفاع اظهار داشت:  کارشناسان و خبرگان، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را  از منظرهای متفاوت صنعتی، دفاعی، خدماتی، مهندسی ، سیاسی و دیپلماسی،حقوقی ، علمی و فناورانه  نگاه و مورد ارزیابی قرار می دهند

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به بیان و اعلام قدرت ملی از منظر دیپلماسی دفاعی گفت: همانطور که مولا و مقتدایمان حضرت سید الشهدا( ع) به ما "هیهات من الذله" را آموخت؛ هرگز زیر بار زور و ذلت نخواهیم رفت.

وزیر دفاع در بیان مصداقی دیگر از فعالیت های وزارت دفاع با اشاره به خانواده بزرگ نیروهای مسلح، گفت: ما در حوزه خدماتی افتخار داریم که به بیش از  ۵ میلیون نفر از خانواده های بزرگ نیروهای مسلح در کشور خدمات درمانی و معیشتی و ... ارائه می کنیم و همواره به این خدمت رسانی خود می بالیم.

وی با بیان اینکه ما در وزرات دفاع نگاه یک بُعدی نداریم و همه مولفه های تولید امنیت و قدرت را به صورت هماهنگ تلاش داریم توسعه دهیم، تصریح کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  یک مجموعه قدرت ساز برای نظام اسلامی بوده است که در مسیر پیشرفت و تعالی هر روز پنجره جدیدی از نوآوری های دفاعی را برای نیروهای مسلح آماده کنیم که در پرتو آن نیروهای مسلح توانسته اند امنیت با ثبات و مستحکمی را برای کشور به ارمغان آورند.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه هر یک از مولفه های قدرت دفاعی دارای اولویت های مهمی است گفت: از جنبه نگاه "قدرت ساز" به وزارت دفاع، مهمترین اولویت، منابع و سرمایه های انسانی ارزشمند هستند که تمامی پیشرفت ها، خلاقیت و موفقیت و تولید قدرت بازدارنگی فعال نیز مرهون مجاهدت های این عزیزان است.

وزیر دفاع با بیان اینکه امروز دشمنان سرمایه های انسانی ما را به عنوان هسته اصلی پیشرفت و تعالی مورد هجوم و شبیخون سنگین قرار داده اند گفت: تمامی مسئولان و مدیران وزارت دفاع به خصوص سازمان عقیدتی سیاسی در عرصه صیانت از کارکنان متخصص و متعهد وزارت دفاع و ارتقاء معنویت و بصیرت افزایی نقش حساسی را عهده دار اند.

امیر حاتمی با بیان اینکه نگاه ما به منابع انسانی بایستی  نگاهی راهبردی باشد گفت: تمامی عناصر وزارت دفاع باید با هم افزایی،  تشریک مساعی، همفکری و اتحاد برادرانه برای ساختن لشکر قدرتمند و  پا در رکاب حضرت ولیعصر(عج) و نایب برحقشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وزیر دفاع در پایان با اشاره به خدمات ۷ ساله رئیس سابق سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از زحمات حجت الاسلام و المسلمین قندهاری قدرانی و با تبریک این انتصاب به حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقا جان پور رئیس جدید سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع  برای وی از درگاه خداوند متعال آروزی توفیق و موفقیت روز افزون را در سنگر خطیر و ارزشمند عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خواستار شد

 


نام:
ایمیل:
* نظر: