اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - 04 September 2019
رانندگانی که اقدام به پوشش پلاک نموده اند طی فراخوانی از سوی اداره اجرائیات، در ستاد پلیس راهور تهران بزرگ حاضر و در دوره باز آموزی فرهنگ ترافیک و مقررات راهنمایی و رانندگی شرکت نمودند.

به گزارش خبرنگارسرويس اجتماعي عصرپرس: سرگرد نصيرمولا رئيس اجرائيات پليس راهور تهران بزرگ، گفت: در راستای اقدامات تعاملی- آموزشی اداره اجرائیات پلیس راهور تهران بزرگ، رانندگانی که اقدام به پوشش پلاک نموده اند طی فراخوانی که از سوی اداره اجرائیات صورت پذیرفت، در ستاد پلیس راهور تهران بزرگ حاضر و در دوره باز آموزی فرهنگ ترافیک و مقررات راهنمایی و رانندگی شرکت نمودند.

وي افزود: این جلسه که در مورخه ۹۸/۴/۳۱ برگزار گردید اولین دوره بازآموزی رانندگان متخلف پوشش پلاک بوده است. پس از این دوره ضمن انجام حداقل مراحل اداری، شکایت ثبت شده بر روی پلاک خودرو این رانندگان حذف خواهد گردید. با این وجود برابر لیستی که از پلاک مراجعه کنندگان در اختیار اداره اجرائیات پلیس راهور است، پلاک آنان مورد رصد بوده و در صورت تکرار این تخلف ضمن ثبت مجدد شکایت بر روی پلاک، بدون هیچ گونه اغماضی ضمن برخورد قانونی لازم، با اعزام راننده متخلف به دادسرای ویژه راهور، تبعات قضایی مرتبط را نیز برای آنان به دنبال خواهد داشت.

نصيرمولا ادامه داد: هدف از فراخوان مذکور افزایش تعامل بین مردم و پلیس جهت کاهش تخلف پوشش پلاک می باشد.

رئيس اجرائيات پليس راهور تهران بزرگ گفت: تجربه مثبت دوره بازآموزی مقررات راهور برای رانندگان متخلفی که سرعت بیش از ۵۰ کیلومتر از حد مجاز داشته اند امید ها را برای کاهش این تخلف نیز دوچندان نموده است.

 


                         ثبت تخلفات در سایت مکانیزه اجرائیات پلیس راهور تهران بزرگ  
                                                                  سایت مکانیزه اجرائیات پلیس راهور1
نام:
ایمیل:
* نظر: