اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - 03 September 2019
ذوالقدر نشست امروز کمیسیون فرهنگی را تشریح کرد:
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از طرح سه سؤال در نشست امروز کمیسیون متبوعش و قول پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با این سؤالات خبر داد.

طرح ۳ سوال از وزیر ارشاد در کمیسیون فرهنگی از سوی نمایندگان

به گزارش عصرپرس از خانه ملت،  سیده فاطمه ذوالقدر در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه ۱۲ شهریور) کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و به طرح سوالات نمایندگان از وی اختصاص داشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: سوال  نادر قاضی پور و سیدهادی بهادری نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درباره علت تاخیر در تکمیل تالار مرکزی ارومیه نخستین سوال از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بودن که نهایتا مقرر شد تیمی مرکز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه استانداری آذربایجان غربی، نمایندگان ارومیه در مجلس و سازمان برنامه و بودجه موضوع را پیگیری کنند.

وی افزود: سوال بعدی مطرح شده در نشست امروز سوال نیز از سوی نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره علت عدم صدور مجوز برای چاپ روزنامه به زبان ترکی مطرح که مقرر شد معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بررسی شرایط موضوع را پیگیری و اقدام کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: سوال آخر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز سوال هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در خصوص نابسامانی در مدیریت فرهنگی، بیمه خبرنگاران و هتک حرمت در رسانه دولتی ایرنا بود که مقرر شد تا پایان شهریور موضوع از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی و اقدام لازم صورت پذیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: