اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - 02 September 2019
دبیرکل اتاق اصناف گفت: براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار سهمیه مواد غذایی مصرفی هیئت‌های مذهبی مصوب و اعلام شد.

اعلام سهمیه مواد غذایی هیئت های مذهبیبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از صدا و سیما، علی عوض پور دبیرکل اتاق اصناف گفت: طرح ویژه تنظیم بازار محرم و صفر به دستگاه‌های متولی تامین اقلام پرمصرف به صورت استانی ابلاغ شده است.

وی گفت: این اقلام شامل ۳۰ هزار تن برنج وارداتی، ۱۵ هزار تن شکر، ۱۰ هزار تن مرغ منجمد، ۱۰ هزار تن گوشت قرمز گوساله و گوسفند، ۳۰ هزار تن روغن مایع و جامد و هزار تن چای است که با قیمت‌های مصوب عرضه می‌شود.

وی در ادامه افزود: این اقلام براساس قیمت‌های مصوب عرضه خواهد شد و به طور مثال برنج با قیمت ۶ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان به قیمت عمده و شکر نیز با قیمت ۳ تا ۳ هزار و ۲۵۰ تومان به هیئت تحویل خواهد شد.

عوض پور در خصوص نظارت بر این بازار نیز گفت: اتاق‌های اصناف سراسر کشور و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور موظف به نظارت و بازرسی توزیع اقلام در این بازار هستند.

وی در خصوص چگونگی تحویل این اقلام افزود: مسئولان هیئت‌های مذهبی با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد‌های تنظیم بازار در هر استان می‌توانند حواله دریافت اقلام را گرفته و نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

وی در پایان گفت: سهمیه هر استان متفاوت خواهد بود و براساس ضوابط، ضریب مشخصی برای هر هیئت وجود دارد که سازمان تبلیغات با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت مشخص می‌کنند.

 

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: