اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - 02 September 2019
چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی و اولین جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران 22 و 23 مهرماه امسال به همت انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران و با حمایت وزارت نیرو در تهران برگزار می‌شود.

تهران میزبان چهارمین کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایرانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، این رویداد به عنوان بزرگترین گردهمایی فعالان انرژی‌های تجدیدپذیر با همراهی و حمایت دیگر نهادهای ملی و بین‌المللی مرتبط و حضور نمایندگان اتاق‏های بازرگانی و بسیاری از شرکت‌های مطرح داخلی و خارجی و سفرای کشورهای خارجی برگزار می‌شود.

با توجه به شکل‌گیری شرکت‌های فنی و مهندسی و دانش‌بنیان ایرانی در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، وجود بازار کار این حوزه در کشورهای همسایه و همچنین اهمیت صدور خدمات فنی و مهندسی در این زمینه، یکی از موضوعات اصلی این کنفرانس همکاری‌های بین‌المللی از منظر صادرات برق و بررسی فرصت‌های کسب و کار شرکت‌های ایرانی است.

از دیگر موضوعات پنل‌های تخصصی این کنفرانس می‌توان به بررسی راهکارهای کاهش اثرات یارانه‌ پرداختی به سوخت‌های فسیلی به منظور توسعه کاربرد انرژی‌های تجدیدپذیر، بررسی حلقه‌های مفقود سیاستی و چالش‌های پیش روی سرمایه‌گذاران تجدیدپذیر در شرایط تحریم، بررسی چالش‌های بومی‌سازی، استانداردها و کیفیت تجهیزات انرژی‌های تجدیدپذیر و بررسی روش‌های نوین تأمین مالی پروژه‌های مرتبط با این موضوع اشاره کرد.

همچنین با توجه به لزوم ایجاد بستری مناسب جهت معرفی الگوهای برتر در زنجیره توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر کشور با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت نیرو، جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر توسط انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران طراحی شده و در افتتاحیه چهارمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران، به فعالان برتر و منتخب این حوزه اعطا می‌شود.

این جایزه در هفت سطح پروژه برتر انرژی‌های تجدیدپذیر، شرکت ارائه‌کننده خدمات مهندسی، تدارکات و ساخت (EPC) در حوزه تجدیدپذیر، تولیدکنندگان صنعتی و دانش بنیان تجهیزات تجدیدپذیر، رسانه برتر، شخصیت علمی تأثیرگذار، سازمان‌های عمومی و دولتی و شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق استان‌ها اعطا خواهد شد.

تمامی علاقه‌مندان و فعالان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام رایگان در فرآیند جایزه به آدرس www.irec.irrea.ir مراجعه کنند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: