اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - 02 September 2019
قائم مقام وزیر صمت:
مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت در دیدار با استاندار و رییس سازمان صمت استان سیستانو بلوچستان، گفت: با توجه به ارزیابی های انجام شده، با تاکید بر رویکرد این وزارتخانه به تمرکز بیش تر بر صادرات و واردات کالاها از بندر چابهار و حمل و نقل کالا از این بندر به داخل کشور را به صرفه و آسان تر عنوان کرد.

تمرکز بیشتر برصادرات و واردات کالا از بندر چابهاربه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، در این نشست استاندار سیستان و بلوچستان نیز بر هدایت و تمرکز هر چه بیش تر حمل و نقل و ترانزیت کالا از بندر چابهار تاکید کرد.

احمدعلی موهبتی "استاندار" با اشاره به مزیت ها و زیرساخت های بندر چابهار،گفت: بهره گیری از ظرفیت های این بندر در راستای سیاست های کلان کشور، اقتصادی و به صرفه است.

وی افزود: با توجه به سهولت، هزینه و زمان اندک حمل و نقل کالا از این بندر، واردات و صادرات کالا از بندر چابهار را منطبق با معادلات علمی، اقتصادی و سیاست های کلان کشور خواند.

گفتنی است:در این نشست که جمعی از مدیران بازرگانی،مشاور قائم مقام وزیر صمت در امور مناطق آزاد و بازارچه های مرزی، شرکت های زنجیره ای رفاه، پشتیبانی دام کشور، دست اندرکاران کشتارگاه های صنعتی و فراوری و توزیع گوشت، حضور داشتند، مقرر شد واردات و صادرات کالاهای ذی ربط به بندر چابهار هدایت و متمرکز گردد.


نام:
ایمیل:
* نظر: