اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - 01 September 2019
رئیس ستاد رویداد عطر سیب خبر داد:
رئیس ستاد رویداد عطر سیب گفت: اقلام غذایی و ضروری هیئت های مذهبی دارای مجوز از 9 تا 17 شهریور ماه در فروشگاه های منتخب شهروند و اتکا ارائه می شود.
ارائه اقلام غذایی و ضروری به هیئت های مذهبی از 9 تا 17 شهریور 
به گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از ستاد خبری رویداد عطر سیب، محی الدین فاضلیان با اشاره به ارائه تسهیلات برای هیئت های مذهبی سطح شهر تهران، گفت: هیئت های دارای مجوز سازمان تبلیغات اسلامی می توانند با مراجعه به سایت عطر سیب به نشانی www.atresib.tehran.ir با ارائه کد مجوز هیئت، ثبت اطلاعات شخصی و بارگذاری تصویر کارت ملی نماینده هیئت برای دریافت اقلام ضروری ایام محرم ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: پس از ثبت نام، در صورت تایید سازمان تبلیغات اسلامی کد رهگیری برای هیئت صادر شده  و نماینده معرفی شده برای دریافت اقلام می تواند به شعبه های منتخب فروشگاه های شهروند و اتکا مراجعه کند.

به گفته رئیس ستاد رویداد عطر سیب، در این طرح مواد غذایی از جمله روغن، چای، برنج، زعفران، خرما و گلاب با قیمت تمام شده بدون سود به هیئت ها ارائه می شود. 

فاضلیان با اشاره به اینکه پیامک تایید کد رهگیری برای هیئت های مورد تایید ارسال می شود، افزود: هیئت ها برای خرید از فروشگاه اتکا تنها فقط یک بار می توانند مراجعه کنند اما  خرید چند باره از فروشگاه شهروند بلامانع است.

وی در مورد ارائه گوشت و مرغ به هئیت ها گفت: تنها در فروشگاه اتکا گوشت گرم به هیئت ها ارائه می شود.

رئیس ستاد رویداد عطر سیب  با بیان اینکه این طرح تا 17 شهریور اجرا می شود، اظهار کرد: مسئولان هیئت ها می توانند به فروشگاه های شهروند بیهقی، آزادگان، المپیک، شهرری و بهاران  و همچنین فروشگاه های اتکا شهید چمران (حسن آباد)، رجایی، شهرری، نوبنیاد و فکوری مراجعه کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: