اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - 01 September 2019
مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو:
مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو محور فعالیت و بازدیدهای منظم خود از خطوط تولید شرکت های دارویی را تشریح کرد.

حل یک مشکل در یک هلدینگ دارویی، حل مشکلاتی از صنعت دارو استبه‌ گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس  به نقل از نشریه درمانیاب، غلامحسین مهر علیان مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در تشریح فعالیت های خود گفت: برنامه ما این است که به طور هفتگی به اتفاق سندیکای تولیدکنندگان داروهای انسانی، یکی از هلدینگ دارویی را مورد بازدید قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در این بازدیدها، روسای واحد های زیرمجموعه خود را به همراه می بریم تا شرکت ها بتوانند مشکلات خود را مستقیما درحضور مسئولین واحدها و زیرمجموعه های اداره دارو مطرح کنند و درخواست های خود را بازگو کنند و اگر قرار بر این شود که کاری برای آن مجموعه صورت گیرد همانجا مصوب کنیم.

علیان تاکید کرد: به دلیل اهمیت موضوع و ضرورت گره گشایی از هلدینگ های دارویی، این کار را با جدیت شروع کردیم و تا کنون حدود هفت گروه دارویی را مورد بازدید قرار داده ایم و این روند را ادامه خواهیم داد و سعی بر این داریم که تمام شرکت ها را بازدید کنیم.

وی با اشاره به اینکه با تخصیص چند ساعت از یک روز در هفته، با یک تیم کامل در شرکت حضور پیدا کرده و در جریان ریز فعالیت های شرکت و خطوط تولید قرار می گیرند، خاطر نشان کرد: این امر باعث می شود که ما شناختمان از مشکلات محیط دارویی بیشتر شود و طبیعتا در سیاست گذاری ها و برنامه های آتی طوری برنامه ریزی کنیم که مشکلات هلدینگ ها کمتر شود.

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو تصریح کرد: حل یک مشکل در یک هلدینگ دارویی، حل مشکلاتی از صنعت دارو است.

به گفته دکتر علیان این سبک که به طور منظم و با یک تیم کامل شرکت ها مورد بازدید قرار گیرد، برای اولین بار در حال انجام است و امیدواریم  که این روند به درک متقابل از شرایط شرکت ها و مشکلات موجود کمک بزرگی کند.

گفتنی است تا کنون گروه های دارویی کوثر، سیناژن، مهبان، اکتوور، پوراپخش، تهران شیمی و فراورده های تزریقی مورد بازدید قرار گرفته اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: