اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - 01 September 2019
سرداراشتری اعلام کرد:
فرمانده نیروی انتظامی از تدوین طرح جامع توسعه مراکز درمانی بهداد ناجا طی 3 سال آینده خبر داد.

تدوین طرح جامع توسعه بهداد ناجا در 3 سال آینده

به گزارش عصرپرس، سردار حسین اشتری در نشست صمیمانه با پزشکان ناجا در یمارستان امام سجاد(ع) نیروی انتظامی اظهار داشت: خداوند را شاکرم که توفیق پیدا کردیم امروز در جمع همکاران عزیز و سخت‌کوش در معاونت بهداشت، امداد و درمان ناجا و کادر پزشکی، درمانی و خدماتی بیمارستان امام سجاد (ع) باشیم.

سردار اشتری بیان کرد: واقعیت این است که باید قدر فرصت ها را بدانیم و برای گره گشایی از امور مردم از یکدیگر پیشی بگیریم که اگر بتوانیم با این روحیه و انگیزه به مردم خدمت کنیم قطعا مورد توجه و عنایت خداوند متعال نیز خواهیم بود.

این مقام عالی انتظامی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط معاون بهداد ناجا به ویژه دکترحسینی، معاون بهداد ناجا ادامه داد: دکتر حسینی علیرغم مدت کوتاهی که در این کسوت، مسئولیت پذیرفتند توانسته اند گام های خوبی را برای توسعه و تقویت مراکز درمانی ناجا بردارند.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: این روند باید تداوم داشته باشد البته به دلیل محدودیت منابع همت کنیم با روحیه جهادی، انقلابی، برنامه و اقدامات را ساماندهی و پیش ببریم و در واقع با کمترین هزینه کرد، بهترین و مطلوب ترین بهره دهی و خدمات رسانی را داشته باشیم.

فرمانده ناجا با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور خاطر نشان کرد: معاونت بهداشت، امداد و درمان ناجا باید متناسب با این تنوع و گستردگی مأموریت ها بتواند به کارکنان و خانواده هایشان خدمات ارائه دهد. البته خدمات دهی این معاونت به ویژه در بیمارستان های نیروی انتظامی مختص کارکنان و خانواده هایشان نیست و درب بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا به روی آحاد مراجعه کنندگان باز است.

سردار اشتری تأکید کرد: معاونت بهداد باید بتواند خدمات یکسان توأم با کیفیت به آحاد مراجعه کنندگان ارائه دهد و در کنار این مهم برای امدادرسانی سریع، ظرفیت سازی کند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: امروز در 8 هزار و 755 کیلومتر از مرزهای آبی، خشکی و ... کشور همه مرزبانان فعالانه و شبانه رو مستقر هستند و فعالیت می کنند و در این میان نقاط صعب العبوری وجود دارد که تردد زمینی درآنجا سخت است بنابراین معاونت بهداد ناجا باید برای خدمات رسانی در هر اقلیم و شرایط آماده باشد و این آمادگی با برنامه ریزی کامل ، هوشمندانه و پشتیبانی منابع و امکانات همراه و توأم باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر لزوم جهش چشمگیر در شیوه خدمات رسانی بهداشتی و درمانی ادامه داد: تدوین طرح جامع توسعه مراکز درمانی طی 3 سال آینده در دستور کار است و این اقدام به منظور تقویت بیمارستان ها و مراکز پزشکی ناجا و شیوه خدمات رسانی است.

سردار اشتری با بیان اینکه بیمارستان های ناجا در نحوه خدمات دهی به بیماران و مراجعه کنندگان، " سرآمد" و " پیشرو" باشند خاطر نشان کرد: توجه به رویکرد علمی و پزشکی در سطح مراکز درمانی، انعکاس ظرفیت ها و توانمندی های جامعه پزشکی ناجا نیز باید به جد دنبال شود.

وی اشاره کرد: در مراکز بهداشتی ، پزشکی و درمانی ما کارهای بزرگی صورت می گیرد اما متأسفانه انعکاس داده نمی شود در حالی که باید بدانیم انعکاس این دست اقدامات، امیدبخش است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به خدمات پزشکان در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: توسل به روحیه جهادی و انقلابی می تواند عامل موثری در کسب موفقیت ها باشد، پزشکان در دوران دفاع مقدس با توسل به این روحیه کیس های مختلف درمانی را در مناطق جنگی بر عهده می گرفتند و شاهد توانمندی و موفقیت هایشان بودیم؛ لازم است که پزشکان و کادر درمانی بیمارستان های ناجا نیز از همین روحیه الگو بگیرند.

سردار اشتری یادآور شد: امروز به دنبال پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی هستیم و باید این مهم مورد توجه آحاد نیروهای پلیس از جمله کادر پزشکی و درمانی ناجا باشد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور اضافه کرد: یکی از گام های بلند ما رسیدن به پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران و گام برداشتن در مسیر"گام دوم انقلاب " است و هدف گذاری های ما باید تحقق این دو مولفه باشد.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید پلیس کشورهای همسایه از توانمندی و دستاوردهای نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: امروز پلیس کشورهای دیگر در بازدید از بخش ها و رده های مختلف پلیس جمهوری اسلامی ایران بر توانمندی و پیشرفت چشمگیر پلیس ایران اسلامی اذعان و تأکید دارند و لازم است که قدر ظرفیت ها و فرصت ها را بدانیم و برای پیشرفت روزافزون تلاش مضاعف کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه متخصصان حوزه های مختلف ناجا را از سرمایه های گرانبها می دانیم تأکید کرد: پزشکان و پرستاران نیز بهترین سرمایه ما هستند و قدردان زحمات همه عزیزانمان در تیم ها و کادرهای درمانی هستیم.

سردار اشتری بر لزوم توجه به شعائر اسلامی در مراکز درمانی و پزشکی تأکید کرد و گفت: ما در کشوری اسلامی و تحت تابعیت  مستقیم فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی ) هستیم بنابراین باید در گفتار، رفتار، اخلاق، پوشش و منش الگو باشیم.

این مقام عالی انتظامی تأکید کرد: ارائه خدمات درمانی باید در کنار توجه به شعائر اسلامی باشد و بر موضوعات شرعی و اسلامی اهتمام و توجه جدی داشته باشیم.

سرداراشتری با تأکید بر اینکه در خدمات دهی به مراجعه کنندگان نباید تفاوت قائل باشیم، خاطر نشان کرد:  هر کاری که در اختیار، ظرفیت و توان مان است باید برای مراجعه کنندگان، بیماران و ... انجام دهیم.

وی افزود: بنده نیز به سهم خود بر این مهم قائل هستم که بر مبنای اختیار، ظرفیت و توان مان بتوانیم به پزشکان ، متخصصان و کادر درمانی بیمارستان های ناجا خدمات ارائه دهیم.

سردار اشتری خطاب به پزشکان و کادر درمانی بیمارستان های ناجا گفت: متوجه تلاش های شبانه روزی شما عزیزان هستیم و بر سختی کار شما نیز واقفیم و قدردان زحمات تان می باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان را یک اولویت مهم برشمرد و افزود: تأمین مسکن کارکنان یا به عبارت دیگر "نهضت خانه سازی کارکنان ناجا " به عنوان یک اولویت مهم دنبال می شود و در تلاشیم این پروژه طی 3 تا 5 سال آینده به نتیجه برسد.

فرمانده ناجا در پایان گفت: باید فرصت خدمتگزاری را قدر بدانیم و تلاش کنیم سرباز شایسته ای برای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، پیش از سخنان سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی، سرهنگ حسینی معاون بهداد ناجا گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد، همچنین در این نشست صمیمانه از جمعی از متخصصان و پزشکان برترتقدیر شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: