اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - 01 September 2019
لاریجانی در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی:
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی در مورد انتقاداتی نسبت به لایحه قانون تجارت گفت: نماینده اتاق بازرگانی در جلسات بررسی لایحه در مرکز پژوهش ها حضور داشت و بر روی آن کار زیادی انجام شده است.

به گزارش عصرپرس از خانه ملت، علی لاريجاني در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی نماینده مجلس در مورد انتقاداتی گفت: نماینده اتاق بازرگانی در جلسات بررسی لایحه در مرکز پژوهش ها حضور داشت و بر روی آن کار زیادی انجام شده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون تجارت، گفت: نماینده دولت در صحن علنی همیشه موافق صحبت می کند این در حالی است که در فضای عمومی می گویند ما تصویب نکردیم مجلس آن را تصویب کرده، بهتر است در این رابطه اطلاع رسانی بیشتری انجام شود.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: این لایحه در زمان دولت اصلاحات تدوین شد و از طرف دولت به مجلس ارائه شده، همچنین در مرکز پژوهش ها نماینده اتاق بازرگانی در جلسات مختلف حضور داشت و در صحن علنی نیز نظر دولت گرفته می شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: بر روی این لایحه کار زیادی انجام شده و در جلسات مختلف بر روی آن بحث شده بنابراین لایحه پخته ای است.


نام:
ایمیل:
* نظر: