اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - 30 August 2019
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که دولت‌های ایران و سوریه در جهت رفع موانع و تسهیل‌گری به منظور پیشبرد برنامه همکاری‌های اقتصادی مصمم هستند، گفت: بازسازی و توسعه سوریه توسط شرکت های ایرانی انجام خواهد شد.

تسریع بازسازی و توسعه سوریه توسط شرکت های ایرانیبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، محمد اسلامی در حاشیه سفر به سوریه در جمع خبرنگاران این کشور، شرایط سوریه را بیانگر حقانیت مردم این کشور و معرفی کننده ظلم بزرگ تاریخی استکبار جهانی و صهیونیست‌ها و اذناب آن‌ها در حق مردم سوریه دانست و اظهار کرد: اتاق‌های مشترک بازرگانی بین دو کشور تشکیل شد و امیدواریم هیئت مشترک نیز استقرار پیدا کند، اولین گام‌های اشتغال در راستای نیاز به بازسازی و توسعه روزمره نیازهای مردم سوریه برداشته شود.

وی با اشاره به حضور بیش از 60 شرکت ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی سوریه افزود: آشنایی تجار و صاحبان صنایع با طرف‌های مقابل در این نمایشگاه صورت گیرد و آن‌ها بتوانند با یکدیگر تبادل اطلاعات کنند.

وی تصریح کرد: صاحبان صنایع دو کشور بتوانند با یکدیگر تفاهمنامه‌های تجاری و اقتصادی امضا کنند و قراردادهایی بین دو طرف منعقد شود تا از این طریق بازسازی سوریه و توسعه تبادلات تجاری سرعت بیشتری به خود گیرد.

 وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که دولت‌های ایران و سوریه در جهت رفع موانع و تسهیل‌گری به منظور پیشبرد برنامه همکاری‌های اقتصادی مصمم هستند و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته‌ایم، گفت: به پشتوانه این فعالیت‌ها توانایی‌های دو کشور شناسایی می شود تا بتوان با تسهیل‌گری روند توسعه تبادلات تجاری و همکاری‌های فیمابین مهندسی را به منظور بازسازی سوریه سرعت و گسترش بخشید.


نام:
ایمیل:
* نظر: