اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - 28 August 2019
امیردادرس در مراسم اختتامیه دوره رزم مقدماتی مشترک
جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه تشکیلاتی داریم که در دوردست می‌تواند دشمن را از کرده خود پشیمان کند، گفت: بسیاری از تجهیزات کارآمد دفاعی ما به جهت رعایت ملاحظات امنیتی، آشکار نیست و هر زمان که لازم شود، با این تجهیزات ضربه نهایی را بر پیکره دشمن وارد می‌کنیم.

تجهیزات نیرو‌های مسلح متناسب با تهدیدهاست

به گزارش عصرپرس، جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه اختتامیه دوره رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که امروز چهارشنبه ۶ شهریور در پادگان جوادالائمه نزاجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدتی است بخشی از رزمایش‌های ما با توجه به تجهیزات مورد استفاده، آشکار نمی شود، گفت: قدرت واقعی آن قدرتی است که پنهان است، اما حساب شده و متناسب با نیاز‌ها تنظیم شده است.

امیر محمدحسین دادرس افزود : همه بدانند که تجهیزات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران متناسب با تهدیدات پیش‌بینی شده اند و اثرگذاری لازم را خواهند داشت.

جانشین فرمانده کل ارتش  افزود : امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای توانمندی‌های بی مانندی شده است و در همه عرصه‌ها متناسب با نیاز خود آماده شده ایم.

وی با بیان اینکه با داشتن نیروی انسانی با ارزش و توانمند ما امروز از تجهیزات پیشرفته برخوردار هستیم، تصریح کرد: خیلی از تجهیزات را در رزمايش ها ارائه می کنیم که این امر موجب قوت قلب ملت ما می شود و پیام آور صلح در منطقه است، البته خیلی از تجهیزات ما نیازی نیست که ارائه شود.

امیر دادرس افزود: خیلی خوشحالیم که امروز تحریم‌های موجود ما را مجبور کرده است در وضعی قرار بگیریم که نیروی انسانی و بنیه خودمان را بیشتر از گذشته باور کنیم و آن را به صحنه بیاوریم.

وی با بیان اینکه ما امروز در مرز‌های خودمان توانسته ایم با توانمندی بالا و بکارگیری تجهیزات، امنیت را تامین کنیم، گفت: در مرز‌ها، حاشیه الکترونیکی ایجاد کرده ایم و خطا‌های انسانی در پایش‌ها و محاسبات را از بین برده ایم.

امیر دادرس  افزود : امروز با استفاده از توانمندی‌های الکترونیکی ساخت داخل کشور، کل مرز حتی عبور و مرور‌های جزئی را تحت نظر داریم و آن‌ها را رصد میکنیم.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: امروز روابط ما با همسایگانمان بسیار خوب است و نسبت به گذشته کمترین نگرانی را در مرز‌ها داریم.

امیر دادرس با بیان اینکه در زمینه پهپاد و کوادکوپتر سعی کرده ایم از دشمنان پیشی بگیریم و هیچ چیز از آنان کمتر نداشته باشیم، گفت: در عرصه پهپادی توانمندی‌های بزرگی از لحاظ کیفیت و کمیت داریم و هر موقع که لازم باشد برای امنیت آفرینی هم برای خودمان هم برای منطقه به صحنه می آید.

وی با بیان اینکه پهپاد‌های جمهوری اسلامی ایران پیام آور صلح و ثبات و امنیت برای منطقه غرب آسیاست، گفت: منطقه ما هیچ نیازی به حضور نیرو‌های بیگانه ندارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: