اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - 27 August 2019
در نهمين نشست مشترك پليس راهور و معاونت حمل‌ونقل و ترافيك برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف و پلاك‌مخدوش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف و پلاك‌مخدوش

به گزارش عصرپرس از روابط عمومي معاونت حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران؛ سردار محمدرضا مهماندار ظهر امروز در نهمين نشست مشترك پليس راهور فاتب و معاونت حمل‌ونقل و ترافيك با تاكيد بر اعمال قانون موتورسیکلت‌های متخلف و برخورد با مالكين موتورسیکلت‌های پلاك‌مخدوش گفت: پليس راهور آمادگي دارد از طريق شناسايي توسط دوربین‌های ثبت تخلف و تردد نسبت به اعمال قانون موتورسیکلت‌های متخلف و پلاك‌مخدوش اقدام كند، گرچه عمده مشكل در اين زمينه، نبودن پلاك به نام راننده موتورسيكلت است.

رئيس پليس راهور تهران بزرگ از راه‌اندازی پليس دوچرخه‌سوار در سطح پايتخت خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته نيز اين طرح در منطقه ٦ و ١٢ انجام شد و اميدواريم بتوانيم با تعيين نوع مأموریت‌ها در سطح شهر پليس دوچرخه‌سوار را در مناطقي که امکان دارد و از طرفي، روساي آن داوطلب اين طرح هستند، در ساير مناطق نيز اجرايي شود.

مهماندار بر تجهيز بزرگراه‌های شهيد بابايي و امام علي به سيستم ثبت تخلف ورود خودروهاي سنگين در خط سرعت تاكيد كرد.

رئيس پليس راهور تهران بزرگ در اين جلسه خواستار تجهيز رمپ‌های خروجي بزرگراه‌ها به دوربين ثبت تخلف شد و گفت: اصلاح هندسي و ساماندهي علائم ترافيكي در معابر منتهي به مدارس، استقرار نيرو در ميادين و پایانه‌های حمل‌ونقل عمومي و توقف عمليات عمراني در دو هفته نخست مهرماه ازجمله اقداماتي است كه بايد در طرح استقبال از مهر موردتوجه قرار گيرد.

در ادامه، محسن پورسيدآقايي، معاون حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران بر شناور شدن ساعت كار ادارات در نيمه اول مهرماه از ساعت ٧ تا ٩ صبح و البته پس از تاييد هيات دولت تاكيد كرد و گفت: ممنوعيت ورود کامیون و ناوگان توزيع بار و كالا تا ساعت ١٠ صبح، در دو هفته نخست مهرماه و سرویس‌دهی مناسب به مدارس و همكاري ويژه پليس جهت راه‌اندازی گشت ويژه مشترك نظارت بر سرویس‌دهی مدارس از ديگر اقداماتِ در دستور كار است.

معاون شهردار تهران در اين جلسه بر ساماندهي پاركينگ موتورسیکلت‌ها در مناطق ١١و ١٢ و برخورد با پارك موتورها در پیاده‌روها تاكيد كرد.

پورسيدآقايي تصريح كرد: مسئله جدي ترافيك در هفته‌های نخست مهرماه، سرویس‌های مدارس هستند، ازاین‌رو پيشنهاد می‌کنیم، مدارسي كه حياط بزرگ دارند، در ساعت تعطيلي، درب مدارس را براي پارك خودروهای سرويس مدارس باز كنند كه حجم زيادي از ترافيك اطراف مدارس، این‌گونه مديريت شود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: