اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - 27 August 2019
با دستور رئیس‌جمهور
در چهارمین روز از هفته دولت، 226 پروژه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی با حضور علی‌اصغر مونسان سرپرست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با دستور رئیس جمهوری اسلامی ایران به‌صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح شد.

افتتاح هم‌زمان 226 پروژه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی

به گزارش عصرپرس: این طرح‌ها با حضور علی اصغر مونسان سرپرست وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در هتل ویستریا و در ارتباط با برنامه رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

این 226 پروژه با حجم سرمایه گذاری 22هزار و 180میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و زمینه اشتغال‌زایی برای 2645 نفر فراهم شده است.

مونسان افزود: سال گذشته 7 میلیون و 800 هزار گردشگر ورودی به کشور داشتیم که امسال نیز شاهد افزایش ورود گردشگران به کشور هستیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شاهد حجم سرمایه گذاری بالغ بر 200 هزار میلیارد تومان هستیم که 120 هزار میلیارد تومان آن در دولت دوازدهم صورت گرفته ضمن این که  در دولت دوازدهم 4500 موافقت اصولی صادر شده است.

وی افزود: خوشبختانه با حمایت‌های دولت محترم تدبیر و امید، امروز شاهد افتتاح 226 پروژه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری 22هزار و 180میلیارد ریال هستیم که با بهره برداری از پروژه های بخش گردشگری، 5هزار تخت به ظرفیت تخت‌های اقامتی کشور اضافه می‌شود.

مونسان سپس به افتتاح پروژه های استان تهران در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد و افزود: در استان تهران نیز به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، 10 پروژه گردشگری و شش پروژه صنایع‌دستی به صورت رسمی با حجم سرمایه گذاری 530میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

بعد از ارائه گزارش توسط مونسان و توضیحات وی درباره پروژه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در هفته دولت، رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانسی دستور افتتاح پروژه‌های حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی را صادر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: