اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - 26 August 2019
به مناسبت روز کارمند صورت گرفت:
به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، دادستان کل کشور از قضات و کارمندان نمونه دادستانی کل تقدیر و تجلیل کرد.

قدردانی و تجلیل از قضات و کارمندان نمونه دادستانی کل کشور

به گزارش عصرپرس از روابط عمومی دادستانی کل کشور،حجت الاسلام والمسلمین منتظری در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت: قدردانی از زحمات همکاران جزو وظایف ما می باشد، کما اینکه موضوع قدردانی و سپاسگزاری در دین مبین اسلام مورد تاکید فراوان قرار گرفته است.

وی گفت: این مراسم در راستای تشکر و تجلیل از کسانی است که با همه کمبودها و مشکلاتی که وجود دارد با تمام وجود به نظام و مردم عزیزمان خدمت می کنند، اگرچه پاداش این مجاهدت‌ها و تلاشهای صادقانه نزد خداوند متعال محفوظ است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری افزود: وظیفه خود میدانم از همه همکاران خود در دادستانی کل کشور قدردانی و تشکر داشته باشم و امیدوارم که بتوانیم در هرعرصه و سنگری که هستیم بیش از گذشته به مردم خدمت کنیم.

دادستان کل کشور ادامه داد: اعتقاد دارم که در نظام جمهوری اسلامی ایران هرچه تلاش و خدمت شود نمیتوان حق این انقلاب را بجا آورد. چون شهدای بسیاری تقدیم این نظام مقدس شده و مجاهدت های بیشماری صورت گرفته است و لذا باید شکرگزار این نعمت بوده و برای حفظ آن بیش از گذشته تلاش کنیم.

گفتنی است در این مراسم از علی اکبر بختیاری، محمدجواد حشمتی و مصطفی برزگر گنجی به عنوان قضات نمونه و مجید زارع، محسن شیرخانی و هاجر جعفریان به عنوان کارمندان نمونه تجلیل شد. همچنین از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی دستجردی که به افتخار بازنشستگی نائل شده بود به پاس سالها خدمات صادقانه قدردانی به عمل آمد.


نام:
ایمیل:
* نظر: