اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - 25 August 2019
چنارانی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم نیشابور در مجلس درخصوص مشکلات بیمه ایثارگران گفت: به دلیل منافعی که عده ای در بیمه دی دارند، این تمایل وجود ندارد که امور درمانی ایثارگران به بیمه ای با توانمندی و باسابقه بیشتر واگذار شود.

بیمه ایثارگران به بیمه ایران واگذارشود

به گزارش عصرپرس از خانه ملت، هاجر چنارانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 3 شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر گفت: تذکر من براساس بنده 11 ماده 22 آیین نامه داخلی و در خصوص حفظ شأن مجلس است. آنچه که واقعا امروز جامعه باید به آن نگاه ویژه ای داشته باشد، ایثارگران کشور هستند. امروز جمهوری اسلامی ایران وامدار خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس ادامه داد: مشکلی که امروز به فراموشی سپرده شده است و متاسفانه بنیاد شهید و بسیاری از نهادهای مربوطه هیچگونه پیگیری انجام نمی دهند، مشکلات بیمه درمانی ایثارگران است.

وی با بیان اینکه بیایید با یکدیگر مشکلات درمانی ایثارگران را کمتر کنیم، ادامه داد: به دلیل منافعی که عده ای در بیمه دی دارند، این تمایل وجود ندارد که امور درمانی ایثارگران به بیمه ای با توانمندی و باسابقه بیشتر واگذار شود.

چنارانی ادامه داد: شاید واگذاری درمانی ایثارگران به بیمه ای دیگر حلال همه مشکلات نباشد، ولی به طور قطع مشکلات بسیار کمتری نسبت به بیمه دی خواهد داشت.

وی گفت: بیمه دی به دلیل امکانات محدود و ضعف منابع مالی و مدیریتی ساختار مناسبی برای حل مشکلات درمانی ایثارگران ندارد و کسانی که از این بیمه دفاع می کنند، دارای منافع شخصی در این بیمه هستند و نمی خواهند این منافع را از دست بدهند.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس درباره امور بیمه درمانی ایثارگران همگی پیگیری می کنند که این بیمه به بیمه ایران واگذار شود، لذا همه ایثارگران این موضوع را به صورت یک مطالبه جدی با نمایندگان استان و شهرستان خودشان در میان بگذارند و خواستار انتقال بیمه درمانی ایثارگران از بیمه دی به بیمه ایران شوند. تشکل های ایثارگران این خواسته را به عنوان یک مطالبه بحق پیگیری کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: