اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - 24 August 2019
معاون وزیرصمت در تبریز عنوان کرد:
در مراسمی با حضور معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت معدن و تجارت و برخی از مسئولین استانی، مدیران واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی از خدمات 5 ساله «حسین نجاتی» در سمت ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی قدردانی و «حبیب امین زاده» به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.

آذربایجان شرقی می تواند الگوی تولید و تجارت سایر مناطق کشور باشدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، برات قبادیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به قرار گرفتن استان آذربایجان شرقی در جایگاه ویژه صنعت کشور افزود: این استان در حوزه های تجارت، معدن و صنعت یک استان خوب و قابل اتکاست و می‌تواند یک الگو مناسب برای سایر استانها باشد.

وی با تاکید بر اینکه کشور ایران در کل دنیا یک کشور منحصر به‌فرد است، تصریح کرد: اگر از معادن، نقت و غیره بگذریم، باید به صراحت گفت که کشور با جمعیت جوان خود و دارا بودن نیروهای متخصص دارای منابع طبیعی بی‌نظیر است و الحمدالله ایران در رابطه با منابع انسانی رتبه سوم دنیا را دارد.

قبادیان خاطرنشان کرد: دنیای آینده غیر از دنیای کنونی است و قطعا ۱۰ سال دیگر اقتصاد، فضای دانشگاه و علم غیر از این است و ۷۰ درصد شغل‌ها به‌گونه‌ای خواهد بود که الان وجود ندارد که می‌توان به شغل‌هایی از قبیل اسنپ اشاره کرد.

وی گفت : اجرای طرح بومی‌سازی ۲۰ فناوری که بیشترین ارزآوری را داشته از طریق دانشمندان و متخصصان ایرانی در کشور آغاز شده است.

معاون وزیر صمت در این مراسم مردم داری و توجه به تولید و تجارت را یکی از اساسی ترین اولویتهای مدیر جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجانشرقی عنوان نمود و بر ضرورت ایجاد زیر ساخت های لازم در این خصوص تاکید کرد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: