اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - 23 August 2019
رئیس کل سازمان نظام پزشکی اعلام کرد:
رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه بزرگترین‌ سرمایه حوزه پزشکی اعتماد مردم است، اظهار داشت: نباید جامعه سلامت را در کشور در معرض آسیب قرار گیرد و نگذاریم مورد حجمه های سیاسی قرار گیرد.

بزرگترین‌ سرمایه حوزه پزشکی اعتماد مردم است

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس، دکتر محمدرضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی در مراسم بزرگداشت روز پزشک با اشاره به اینکه هر جامعه ای بر دو ستون سلامت و امنیت استوار است، گفت: جامعه پزشکی همواره در شرایط سخت از جمله دوران جنگ در خط مقدم حضور داشته اند و هیچ مشکلی در این حوزه وجود نداشت.

ظفرقندی در ادامه گفت: جایگاه جامعه پزشکی با دو هدف حضور در کنار مردم و حفظ اعتماد مردمی در سطوح بالاتر قرار دارد و علاوه بر این نیز حال مردم را خوب کنیم حضور فعال دارد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی بزرگترین‌ سرمایه حوزه پزشکی اعتماد مردم است، اظهار داشت: نباید جامعه سلامت در کشور در معرض آسیب قرار گیرد و نگذاریم مورد حجمه های سیاسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۴ در اکثر رشته ها یا در حد تعادل هستیم یا مازاد داریم و اگر بدون توجه به کمیت ها ، کیفیت ها نیز کاهش می یابد و باید کارشناسی تر مسایل را بررسی کنیم.

ظفرقندی گفت: اگر اعتماد که سرمایه اصلی یک جامعه  است آسیب ببیند مطمئنا حوزه سلامت هم دچار آسیب می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در روز پزشک سعی می کنیم الگوهای اخلاقی را ارائه دهیم، گفت:  تلاش نموده ایم با ارج نهادن روز پزشک و با خدمت به مردم بتوانیم گامی اساسی برای ستون سلامت برداریم.

 

خبرنگار پروین مرادی


نام:
ایمیل:
* نظر: