اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - 21 August 2019
رئیس مجلس تاکید کرد:
رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین بر ضرورت تولید مواد اولیه کارخانجات آرایشی بهداشتی تاکید کرد و گفت: این شرکت ها باید به سمت تولید مواد اولیه و سپس صادرات این مواد حرکت کنند زیرا ما نباید برای تامین مواد اولیه به کشورهای خارجی وابسته باشیم.

تولید مواد اولیه محصولات آرایشی بهداشتی در کشوربه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به شهر مقدس قم سفر کرده است، با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از شرکت آریان کیمیا تک بازدید کرد و از نزدیک در جریان برنامه ها و مشکلات این شرکت قرار گرفت.

 لاریجانی در دیدار با مدیران شرکت آریان کیمیا تک با اشاره به ضرورت حمایت از صنایع در کارخانجات داخلی گفت: خوشبختانه قوانین بسیاری برای حمایت از صنایع در کشور وجود دارد که باید این قوانین به طور کامل عملیاتی شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین بر ضرورت تولید مواد اولیه کارخانجات آرایشی بهداشتی تاکید کرد و افزود: این شرکت ها باید به سمت تولید مواد اولیه و سپس صادرات این مواد حرکت کنند زیرا ما نباید برای تامین مواد اولیه به کشورهای خارجی وابسته باشیم.

در این دیدار همچنین مدیران شرکت آریان کیمیا تک گزارشی از اقدامات، برنامه ها ومشکلات خود به ویژه در حوزه صادرات و گمرکات ارائه کردند.

لازم به ذکر است که شرکت آریان کیمیا تک مجموعه بزرگ تولیدی با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تولید محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی است. این شرکت یکی از برترین تأمین کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه بوده که برندهای مای و شون از جمله برندهای تجاری مشهوری است که توسط این شرکت تولید می شود. محصولات این شرکت به بیش از 15 کشور در سراسر جهان صادر می شود که خاورمیانه، آسیای میانه و اروپا از مهمترین مقاصد صادراتی این شرکت تلقی می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: