اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - 21 August 2019
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد:
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در صفحه اینستاگرام خود به مناسب عید غدیر به تکالیف در دست اقدام این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد.

اجرای ۷۹۱ پروژه در حوزه مسئولیت‎‎های اجتماعی مناطق نفت‎خیز و سیل‎زدهبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، هم اکنون از سوی این شرکت، ۷۹۱ پروژه در حوزه مسئولیت های اجتماعی در مناطق نفت خیز تعریف شده که از میان آنها ۴۱۶ پروژه مربوط به مناطق سیل زده است.

از میان ۷۹۱ پروژه، ۲۷۸ پروژه خدماتی، ۱۷۴ پروژه آموزشی، ۱۳۷ پروژه ورزشی، ۱۲۲ پروژه بهداشتی و ۸۰ پروژه در حوزه راه، تعریف شده است.

میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرایی شدن ۷۹۱ پروژه شرکت ملی نفت ایران در مناطق نفتخیز و سیل زده، ۱۰۰۷۶۲۷۴ میلیون ریال اعلام شده که تاکنون ۲۹۷۵۴۱۶ میلیون ریال هزینه شده است.     

در متن مسعود کرباسیان آمده است: «ساکنان مناطق نفتخیز مردمانی صبور، با وسعت نظری بلند و ستودنی هستند که سختی زیست در مناطق صنعتی نفتی را به جان خریده اند و برای آبادانی این سرزمین در صنعت نفت ایران با نهایت سخاوت حضور دارند. مناطق نفت خیز به سبب حضور گسترده تاسیسات نفتی از برخی مزیت های طبیعی و زیست محیطی محروم شده است. شرکت ملی نفت ایران همیشه تلاش کرده کمی از سختی که بر این مردم می گذرد را با برخی اقدامات در حوزه مسئولیت اجتماعی جبران کند.

در روز عید غدیر مفتخرم اعلام کنم خوشبختانه بخشی از پروژه های شرکت ملی نفت ایران در حوزه تامین نیازهای رفاهی، آموزشی و فرهنگی ساکنان مناطق نفت خیز به ثمر نشسته است، همچنین کمک های شرکت ملی نفت ایران به مردم زخم خورده از سیل آغاز شده است. امیدوارم با یاری خداوند و با همراهی تمام نهادهای مسئول هر چه زودتر شاهد آبادانی و بازسازی مناطق سیل زده باشیم و همزمان هم امکاناتی در شآن مردم مناطق نفت خیز را در اختیار آنها قرار دهیم. عید غدیر بر همه مبارک باشد

بر اساس این گزارش، شرکت ملی نفت ایران در راستای کمک به مردم مناطق سیل زده همزمان با وقوع سیل، اقدام های متعددی را برای جلوگیری از گسترش سیل آغاز کرد که این اقدام ها هم اکنون با عنوان کمک به بازسازی مناطق سیل زده ادامه دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: