اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - 19 August 2019
در آستانه روز پزشک؛
معاون کل وزارت بهداشت، شهردار تهران و رییس سازمان نظام پزشکی با جمعی از پزشکان و مدیران ارشد صبح امروز وبه مناسبت روزپزشك، مسیر بین میدان توحید تا حوالی میدان ولیعصر (عج) را با دوچرخه پیمودند.

رکابزنی شهردار تهران، معاون وزیر بهداشت و رییس کل نظام پزشکی

به گزارش عصرپرس، دکتر ایرج حریرچی، پیروز حناچی و محمدرضا ظفرقندی، صبح امروز برای افتتاح کلینیک فوق تخصصی انکولوژی و خون مرکز بهداشتی درمانی منطقه ۶، با جمعی از پزشکان و مدیران ارشد وزارت بهداشت مسیر میدان توحید تا حوالی میدان ولیعصر (عج) را رکاب زدند.

پیروز حناچی در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از کلینیک تخصصی آنکولوژی و خون مرکز بهداشتی – درمانی منطقه 6 شهرداری تهران، گفت: امروز با همکاران پزشکی خود، معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان نظام پزشکی کشور با توجه به تعطیلی فردا (سه‌شنبه) با دوچرخه رکاب زدیم تا در مراسم افتتاح این مرکز درمانی حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: این مرکز یکی از مراکز درمانی است که بازسازی شده است و امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار تهران بار دیگر با اشاره به حضور خود در این مرکز با دوچرخه به همراه معاون وزیر بهداشت، گفت: یکی از اهدافی که در مسیر ترغیب مردم برای استفاده از دوچرخه دنبال می‌کنیم، سلامت جامعه است. همه می‌دانیم که وضعیت سلامت جامعه به دلیل چاقی، دیابت، فشار خون و ... مناسب نیست و علت اصلی آن نیز کم‌تحرکی افراد جامعه است.


خبرنگار: پويا مرادي
نام:
ایمیل:
* نظر: