اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - 17 August 2019
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اعلام کرد :
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: ۱۸خوشه صنعتی در استان همدان شناسایی شده است، امکان سنجی ۱۲ خوشه انجام شده است، چهار خوشه صنعتی به اتمام رسیده و دو خوشه دیگر در دست اجرا است.

شناسایی ۱۸ خوشه صنعتی در استان همدانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، اصغر مصاحب در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه مبل و منبت روستایی تویسرکان در روستای اشترمل و افتتاح مرکز خدمات تخصصی توسعه خوشه مبل و منبت بیان کرد: طرح خوشه های صنعتی به عنوان یکی از دو مدل توسعه ای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بیش از یک دهه است که فعالیت دارد.

وی با اشاره به خوشه مبل و منبت تویسرکان افزود: تعداد بنگاه های این خوشه ۲ هزار و ۳۵۰ بنگاه است و این خوشه از سال ۱۳۹۵ آغاز شده که تا سال ۱۳۹۸ تداوم دارد و پس از آن اقدامات حمایتی از بنگاه های خوشه به عمل می آید.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در ادامه تصریح کرد: ۱۸ خوشه صنعتی در استان همدان شناسایی شده است، امکان سنجی ۱۲ خوشه انجام شده است، چهار خوشه صنعتی به اتمام رسیده و دو خوشه دیگر در دست اجرا است.

مصاحب با اشاره به خوشه مبل و منبت تویسرکان افزود: این خوسه را در کنار خوشه کشمش ملایر دنبال می کنیم و در خصوص موضوع رنگ و رویه کاری مبل برنامه هایی اجرا کردیم که از آن جمله می توان به برگزاری ۵۰ دوره آموزشی رویه کاری اشاره کرد.

وی با تاکید بر دیگر مزیت ها و ویژگی های این خوشه، بیان کرد: افزایش تعداد واحدهای خوشه از دو هزار به دو هزار و ۳۵۰ بنگاه و افزایش اشتغال از سه هزار نفر به سه هزار و ۶۳۰ نفر از ویژگی های خوشه بوده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: