اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - 17 August 2019
معاون بهره‌برداری شرکت آبفای استان کرمانشاه:
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: کدورت احتمالی آب در شهر هرسین ناشی از شستشوی رسوب در شبکه بوده و جای هیچگونه نگرانی نیست.

شهروندان به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، رضا داوودی معاون بهره‌برداری شرکت آبفای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حد مجاز کدورت آب تا پنج NTU است، گفت: در حال حاضر کدورت آب شرب که از محل سراب هرسین تامین می‌شود کاملا در حد استاندارد و مطلوب و کمتر از یک NTU بوده و هیچگونه کدورت در محل سرچشمه، ایستگاه پمپاژ و تصفیه‌خانه وجود ندارد.

وی افزود: شهروندان هرسینی توجه داشته باشند که کدورت مقطعی در آب شرب شهروندان ناشی از رسوب کدورت سال‌های گذشته در شبکه توزیع آب و برنامه شستشوی اخیر سیستم شبکه توزیع است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تأکید کرد: شرکت آب و فاضلاب استان تا پایان تابستان به‌طور کامل شستشوی شبکه توزیع آب، مخازن و همچنین شستشوی سیستم تصفیه‌خانه اضطراری و آماده‌سازی آن برای زمان افزایش کدورت را در دستور کار خود دارد.

داوودی از همه مشترکان شهر هرسین خواست، با مشاهده هرگونه کدورت آب در شبکه داخلی منزل، ضمن باز گذاشتن شیر آب تا تخلیه این کدورت، موضوع را از طریق سامانه شبانه‌روزی ۱۲۲ و یا ارتباط با کارکنان امور آبفای هرسین اطلاع دهند.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: این اطلاع‌رسانی موجب می‌شود تا محله‌هایی که شبکه توزیع آنها دچار رسوب بیشتر است سریع‌تر شناسایی و در زمان عملیات شستشوی شبکه زمان کمتری صرف شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: