اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۴ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - 14 August 2019
مرکز توسعه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی پژوهشگاه نیرو هفتمین کنفرانس ملی فناوری نانو در صنعت برق را طی روزهای 27 تا 29 آبان‌ماه امسال برگزار می‌کند.

هفتمین کنفرانس ملی فناوری نانو در صنعت برق برگزار می‌شود

به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، این رویداد ملی در سه محور: "استفاده از فناوری نانو در مواد و تجهیزات نیروگاه‌ها"، "استفاده از فناوری نانو در مواد و تجهیزات خط و پست" و "استفاده از فناوری نانو در انرژی‌های تجدیدپذیر و محیط زیست" برگزار خواهد شد.

تجاری‌سازی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، رصد و آینده‌پژوهی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، فناوری نانو، نوآوری و خلاقیت در صنعت برق و انرژی، توسعه کاربردهای جدید فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، واکاوی نقاط قوت و ضعف فناوران نانو در حوزه برق و انرژی، تشویق پژوهشگران حوزه نانو برای فعالیت در زمینه‌های برق و انرژی، ایجاد فرصت‌ها و رفع چالش‌های به کارگیری فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، تسهیل ارتباط و تبادل دانش فناوران حوزه نانو و بهره‌برداران حوزه برق و انرژی از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس است.

این همایش همزمان با سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی برق برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دبیرخانه این همایش به نشانی www.npc.nri.ac.ir مراجعه کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: