اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - 11 August 2019
توسط سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع صورت می گیرد؛
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران و معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمینه‌ همکاری های مشترک دریایی دو سازمان از جمله تامین شناورهای یگان حفاظت شیلات و تجهیزات پروش ماهی در دریا دیدار و گفتگو کردند.

تامین شناورهای یگان حفاظت شیلات و تجهیزات پروش ماهی در دریابه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، نبی اله خون میرزایی رئیس سازمان شیلات ایران گفت: تنظیم برنامه زمان‌بندی تحویل شناورهای مورد نیاز یگان حفاظت از منابع شیلات ایران یکی از این موضوعاتی بود که قبلا سفارش آن به سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع داده شده و تامین اعتبار آن نیز انجام شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: آخرین هماهنگی‌های آن در سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته است و در این جلسه سازمان صنایع دریایی متعهد شد که در تامین شناورهای مورد نیاز مطابق با سفارش تسریع صورت گیرد.

وی افزود: سازمان شیلات هم متعهد شد باقیمانده مطالبات اعتباری سازمان صنایع دریایی را در سازمان برنامه و بودجه و همکاری بانک عامل پیگیری و پرداخت کند.

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران تصریح کرد: اعلام نیازمندی‌های تجهیزات پرورش ماهی در قفس از طرف سازمان شیلات به سازمان صنایع دریایی دومین موضوع مورد مذاکره بود، که در این راستا، نیازمندی‌هایمان را در زمینه شناوری و اسکله‌ای و قفس ارائه کردیم و مقرر شد بازدیدی از سوی سازمان صنایع دریایی از یک نمونه فعال پرورش ماهی در قفس صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان صنایع دریایی متعهد شده است با بومی‌سازی تجهیزات و نیازمندی‌ها، به تامین این نیازمندی‌ها کمک کند تا گام مشترکی به سوی خودکفایی برداشته شود.

همچنین امیردریادار رستگاری با اشاره به توانمندی‌های سازمان صنایع دریایی تاکید کرد: در این زمینه می‌توانیم بخش عمده‌ای از نیازمندی‌های تجهیزاتی صنعت پرورش ماهی در دریا را تامین کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: