اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - 10 August 2019
معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای کشور خبر داد:
معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای کشور در حاشیه آیین کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی به مجتمع 47 روستایی منزلاب شهرستان زاهدان، از رشد دو برابری اعتبارات آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

رشد دو برابری اعتبارات آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، شاهین پاکروح معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای کشور در آیین کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی به مجتمع 47 روستایی منزلاب زاهدان  افزود: در سال جاری اعتبار قابل توجهی برای آبرسانی به روستاهای استان سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده که این رقم با دو برابر رشد نسبت به سال گذشته افزون‌بر 240 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه آبرسانی به 47 روستای مجتمع منزلاب با جمعیت تحت پوشش 6045 نفر پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: به منظور عملیاتی شدن پروژه‌های آبرسانی بیش از 2100 روستا در استان سیستان و بلوچستان از محل منابع ملی و صندوق توسعه برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای کشور ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده و حمایت نمایندگان مجلس در موضوع تامین منابع مالی از صندوق توسعه ملی انشاالله بتوانیم در یک بازه چهار ساله تعداد زیادی از پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

پاکروح خاطرنشان کرد: جهت مرتفع کردن هرگونه مشکل در زمینه تامین منابع آب شرب با همت تمامی همکاران و به منظور ارتقای شاخص بهره‌مندی در استان تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

در ادامه عبدالاحد ریکی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سيستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تامین، انتقال و توزیع آب آشامیدنی سالم و بهداشتی اهداف این طرح برای 1398 خانوار است، گفت: برای حفظ محیطی سالم، محرومیت زدایی و اشتغال به منظور فعالیت‌های تولیدی با توجه به پتانسیل کشاورزی و دامداری منطقه، با تامین 450 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی و اعتبارات استانی عملیات آبرسانی این طرح انجام خواهد شد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: