اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - 30 July 2019
مدیر امور آبفای شهرستان شهریار با اشاره به پیگیری‌های این شرکت در کشف انشعاب‌های غیرمجاز گفت: ۲۵ رشته انشعاب غیرمجاز آب شرب در رضی‌آباد شهریار شناسایی و جمع‌آوری شد.

۲۵ رشته انشعاب غیرمجاز آب در شهریار جمع‌آوری شد

به‌گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیر امور آبفای شهرستان شهریار با اشاره به پیگیری‌های این شرکت در کشف انشعاب‌های غیرمجاز گفت: انشعاب‌های غیرمجاز استانداردهای لازم را ندارد و همواره موجب افزایش شکستگی در شبکه توزیع و هدررفت آب شرب می‌شوند.

بهزاد اسدی با بیان اینکه آب شرب این انشعاب‌های غیرمجاز برای مصارف باغ‌ویلا استفاده می‌شده است، از شهروندان شهریاری خواست در صورت مشاهده هرگونه سوءاستفاده احتمالی و برداشت غیرمجاز از شبکه‌های آبرسانی، مراتب را به‌صورت حضوری و یا با شماره تلفن ۱۲۲ به شرکت آب و فاضلاب اطلاع دهند.

مدیر امور آبفای شهرستان شهریار همچنین از حفاری و بهره‌برداری یک حلقه چاه جدید آب شرب با عمق ۲۰۰ متر و دبی ۲۶ لیتر در ثانیه در محمد‌آباد خبر داد.

وی افزود: با توجه به افت سطح سفره‌های آب زیرزمینی و کاهش میزان تولید و همچنین به‌منظور جلوگیری از کاهش احتمالی فشار آب در تابستان، عملیات جابه‌جایی و حفاری چاه محمدآباد با اولویت در دستور کار قرار گرفت.

اسدی خاطرنشان کرد: با تجهیز و بهره‌برداری این چاه میزان ظرفیت تولید آب شرب منطقه افزایش یافت تا ضمن تامین کسری آب شرب مورد نیاز، شهروندان از آب شرب بهداشتی و با کیفیت برخوردار شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر: