اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - 28 July 2019
رئیس مجلس گفت: هیأت رئیسه در رابطه با ارائه گزارش دولت به مجلس، نامه رسمی به دولت داده است و شنیده ام که رئیس جمهور در نامه به رهبر معظم انقلاب اعلام کرده که این کار اشکال دارد و این نامه از سوی رهبری به هیأت حل اختلاف قوا داده شده است.

نامه روحانی به رهبری درباره ارائه گزارش به مجلس

به گزارش عصرپرس از خانه ملت، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 6 مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری با استناد به آئین نامه داخلی مجلس، گفت: قرار بود براساس آئین نامه مجلس در مردادماه رئیس جمهور و وزرا با حضور در نهاد قانونگذاری به نمایندگان گزارش دهند اما ظاهرا دولت با این موضوع مخالفت و عنوان کرده که گزارش نمی دهد.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: هیات رئیسه مجلس برای وزرا و رئیس جمهور نامه رسمی ارسال کرده و مجلس کار خود را انجام داده است اما اینکه آقایان در رسانه ها موضوعات دیگری را بیان می کنند چیز دیگری است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از دولت تقاضا کرده که مطابق با آئین نامه داخلی به نهاد قانونگذاری گزارش ارائه دهد، تصریح کرد: رئیس جمهور در نامه ای به مقام معظم رهبری عنوان کرده که گزارش دهی سالانه به مجلس ایراد دارد که این موضوع به شورای حل اختلاف قوا ارجاع شده تا در آنجا مورد رسیدگی قرار گیرد


نام:
ایمیل:
* نظر: