اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - 24 July 2019
دومین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر توسط مردم در سامانه این انتخاب بر روی سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده از امروز آغاز شد.
آغاز دومین دور انتخاب زنان کارآفرین برتربه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، در جهان امروز زنان همچنان به نقش آفرینی بی بدیل خود در خانه، جامعه و در میدان اندیشه و کار تداوم می بخشند، با این تفاوت که حالا می توانند با بهره مندی از نفوذ رسانه ها،  خدمات خود را به جامعه بشری معرفی کنند.

زنان ایرانی اکنون پیشرو و سربلند تلاش می کنند تا با تولید و کارآفرینی، دغدغه های مردم را به آرامش و رفاه مبدل سازند. در این راه هزاران بانو در سراسر کشور از شهرها و روستاها دست به کار شده و واحدهای تولیدی خود را به رغم چالش های فراوان راه اندازی کرده اند.

این معاونت در اسفند ماه ۱۳۹۷ با ایجاد سامانه انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر ، دور اول انتخاب زنانی که در شرایط جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران تلاش می کنند را رقم زد و هموطنان را دعوت کرد تا با رای خود بهترین های این عرصه را انتخاب کنند. نتیجه این انتخاب در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، معرفی۲۰ بانوی کارآفرین برتر ( ۱۰ نفر از روستاها و ۱۰ نفر از شهرها) براساس آرای مردمی بود که در همین سامانه اطلاع رسانی شد.

با پایان یافتن دور اول رقابت انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر که با همراهی بانوان فعال در این حوزه و مردم عزیز سراسر کشور انجام شد، معاونت امور زنان و خانواده از تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۲ مرحله دوم این انتخاب را برگزار می کند.

 لازم به ذکر است مدت زمان رای دهی در دور دوم ۲۰ روز است. از آنجا که افراد جدید پس از خروج افراد برگزیده دور قبل، به فهرست اضافه شده اند، به منظور رعایت عدالت در احتساب آراء کسانی که از دوره قبل دارای رای هستند و کسانی که فاقد رای هستند، در ۱۰ روز اول فقط رای دهی به افراد جدید امکان پذیر است و در۱۰ روز دوم، امکان رای دهی برای تمام اسامی کارآفرینان حاضر در سامانه وجود دارد. پایان رای دهی روز بیستم مرداد ماه خواهد بود.

علاقمندان برای مشاهده اطلاعات زنان کارآفرین و ثبت آراء خود، پس از ورود به سامانه از آدرسhttp://women.gov.ir/vote، با استفاده از گزینه "رای می دهم" سمت چپ پایین صفحه و مطالعه اطلاعات شغلی و شرح مختصر از فعالیت هریک از آن ها، می توانند به حداکثر ۱۰ نفر رأی دهند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: