اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - 23 July 2019
با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر صمت انجام شد؛
معاون اول رییس جمهور در سفر یک روزه خود به استان البرز به همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت از نمایشگاه توانمندی های ساخت داخل شرکت مپنا( mapna group) در بخش قطعات و ملزومات مورد نیاز بازدید به عمل آورد.
از لکوموتیو ملی مپ۲۴ گروه مپنا رونمایی شد
به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، در بازدید معاون اول رییس جمهور از شرکت مهندسی و ساخت لکوموتیو مپنا( مپنا لکوموتیو) در شهرستان کرج از لکوموتیو ملی(مپ ۲۴) در این شرکت نیز رونمایی شد.

اسحاق جهانگیری همچنین به همراه معاون امور صنایع وزارت صمت از خط تولید لکوموتیو ملی(مپ ۲۴) در شرکت مهندسی و ساخت لکوموتیو مپنا نیز بازدید به عمل آورد.

بازدید از نمایشگاه قطعات و ملزومات ساخت داخل شرکت مهندسی و ساخت لکوموتیو مپنا( مپنا لکوموتیو) در بخش های صنعت ریلی و حمل و نقل نیز از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهور بود که با همراهی وزیر صمت و معاون امور صنایع این وزارتخانه انجام شد.

گفتنی است در این نمایشگاه نمونه اولیه خودروی برقی ساخت مرکز توسعه خودروی برقی و زیر ساخت های شرکت مپنا(mapna group) نیز در معرض نمایش قرار گرفت.

همچنین در راستای شکوفایی و توسعه اقتصادی، تفاهم نامه همکاری میان سازمان برنامه و بودجه و گروه مپنا با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به امضا رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر: