اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۸ - 20 July 2019
معاون‌ پارلمانی وزارت صمت تاکید کرد؛
معاون پارلمانی وزارت صمت گفت: رویکرد معاونان پارلمانی دستگاه ها براساس شرایط موجود تغییر پیدا کند.
انسجام داخلی بین قوا را افزایش دهیمبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، سید شریف حسینی در نشست شورای معاونان و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه و دستگاه های مختلف در حاشیه نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و رونق تولید برگزار شد گفت: شرایط موجود در کشور شرایط جنگ اقتصادی است و آرایش جدید را این جنگ میطلبد.

وی با توجه‌به نقش معاونان پارلمانی توضیح داد: یکی از وظایف در این شرایط این است که انسجام‌ داخلی بین قوا را‌ بیشتر کنیم، وظیفه جدیدی که با توجه به شرایط جدید رویکرد جدید مطلبد.

حسینی ادامه داد: ما در وزارت صمت ابتدایی ترین هنرمان این است که خودمان را در مقابل تحریم مقاوم کنیم. و یکپارچه قدیم برداریم.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان در شرایط فعلی با فشارهای متعددی روبرو هستند توضیح داد: یکپارچگی موضوعی مهم است و ما به عنوان نمایندگان پارلمانی رویکردمان باید براساس شرایط موجود تغییر پیدا کند.

معاون پارلمانی وزارت صمت با اشاره به برگزاری نمایشگاه ساخت داخل گفت: وزارت صمت با نظر وزیر صنعت، معدن و تجارت نمایشگاه ساخت داخل را راه اندازی کرد که بیش از ۲۰۰ شرکت در این نمایشگاه حضور دارند .

وی ادامه داد: این نمایشگاه برخلاف تمام نمایشگاه های قبل عرضه محور نیست ،بلکه تقاضا محور است و با توجه به شرایط تحریم ها در بخش معدن، فولاد، لوازم خانگی نیاز به قطعاتی را که از خارج از کشور وارد می شود را به نمایش گذاشته است.
حسینی تاکید کرد: نمایشگاه ساخت داخل می گوید که ما چه قطعاتی را از خارج وارد می کنیم و با توجه به توانمندی های داخل چه کسانی می توانند این قطعات را تولید کنند و باعث قطع وابستگی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: