اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۸ - 20 July 2019
وزیر راه و شهرسازی پس از جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی که این هفته در محل پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، از قسمت های مختلف این پروژه بازدید کرد.

بازدید وزیر راه و شهرسازی از مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهرانبه‌گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس به نقل از سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی، محمد اسلامی در جریان بازدید روز شنبه،۲۹ تیر ۹۸، از روند ساخت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: کارکرد این مصلی فقط برگزاری نماز و مناسبت‌ها نیست، بلکه به‌گونه ای طراحی شد تا در شرایط مختلف استفاده‌های گوناگونی داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طراح و معمار مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران یکی از چهره‌های نامدار و ماندگار معماری کشور است، اظهار داشت: مرحوم پرویز موید عهد عاشقانه خود را وقف این پروژه کرده بود و ممارست فراوانی در آن داشت.

محمد اسلامی با اشاره به طراحی مصلی بر اساس باورهای اعتقادی و فرهنگی ایران اسلامی، تصریح کرد: این پروژه می تواند یکی از نمادهای موفق و ماندگار انقلاب اسلامی محسوب شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی،وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: هنرمندان کشور فرصت دارند تا در زمینه هایی مانند کاشی کاری و خطاطی آیات و کتیبه ها، هنر خود را در این پروژه ملی ماندگار کنند.

یش از آغاز جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی، مسئولان اجرای پروژه گزارشی درباره تازه‌ترین پیشرفت‌های پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران به وزیر راه و شهرسازی ارائه کردند.

لازم به ذکر است: اجرای پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برعهده سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی از مجموع‌های تابع وزارت راه و شهرسازی، قرار دارد

 


نام:
ایمیل:
* نظر: